Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2008 17:59 - изповед.....
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 2042 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 05.08.2008 18:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image

Сега ще ти направя изповед.

Моля те, прочети я!

Ще откриеш много истини,

които не си знаел до сега. Ще разбереш много неща, за които дори не си предполагал. Прочети я, защото днес ще ти направя най-страшното признание. Не, не няма да ти кажа,че те обичам. Звучи банално, всичко го казват наляво и надясно. Няма да ти кажа, че си единствен, защото всеки си е уникален за него си. Няма да ти кажа, че съм готова да умра за теб, защото на думи всеки го може. Аз просто ще погледна в очите ти и ще ти покажа треперещите си ръце. И ще ти разкажа как се чувствам, а ти сам разбери дали е любов или е нещо повече. Почувствай го, усети го, разбери ме! Разкрий душата ми чрез образа ми, чрез ударите на сърцето ми, чрез накъсаните ми неясни изречения. Замисли се над това, какво съм правила за теб, какво съм била, каква съм сега, коя ще бъда. Колко се промених, колко път извървях, само за да те намеря. Преобърнах света, раних се много пъти, облизах раните си и продължих. Преплувах всички океани, избродих хиляди гори, прекосих много планини, само за да те намеря и да ти покажа... да ти покажа, че има по-велико чувство от любовта. И то си няма име... аз използвах твоето, наричах го така и си мислих, че си до мен. Разкъсах душата си, знаеш ли? Скъсах я и я заших, защото исках да съм до теб. Не СЪС теб, а до теб. Дадох ти възможност да си с която поискаш. Не исках вярност, не исках любов от теб, не исках всеотдайност и признание. Исках само да съм ДО теб. Да те виждам, да ти помагам, да те предпазвам от черния свят. Страхувах се за теб, страхувах се и знаех, че ако ти се случи нещо лошо, никога няма да си го простя. Аз не просто те обичах... аз живеех заради теб, с теб.Т олкова се привързах, че не си представях дните ми в твое отсъствие. Абсолютно ми беше нужен. Сутрин ставах заради теб. Денем бдях над теб. Вечер те приспивах нежно. И не исках нищо... само възможност. Възможност да ти помагам, да те обгрижвам. Не мога да ти кажа, че те обичам. Това не е истина. Любовта и обичта се изразяват във взаимна изгода. А аз не чувствам това. Аз чувствам всеотдайност, себераздаване, себеотрицание. Аз не искам да ми даваш нищо, защото не трябва и не бих позволила да ти липсва каквото и да е. Ти само ми дай шанс да съм щастлива. Дай ми възможност да ти помагам. Единствното, което искам да знам е, че си добре и че си най-щастливия човек на света. Не, не, Любов, няма да ти кажа, че те обичам. Аз се страхувам за теб за вселената си. Това не е любов. Това си ти. Аз кръстих чувството си на теб, защото то е единствено, неповторимо. И ако някой те е излъгал, че няма по-силно чувство от любовта, вярвай ми, има! Има и то е в мен. Вътре, дълбоко, загнездено. Неизтръгващо, обсебващо, неповторимо. Да, любов, това беше моята изповед. Моето Страшно признание. Ти си помисли, че искам да ти кажа, че те обичам ли? Не, аз исках да ти кажа точно обратното... Исках да отворя сърцето си и да ти кажа, че това е повече от любов, а ти избяга, преди да си го прочел до края. Дано някой ден се върнеш. Дано дочетеш писмото ми, дано ме разбереш... дано си щастлив по пътя си БЕЗ мен!

всички прилики с действителни лица и събития е случайна!!!!!!image



Тагове:   изповед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)))
05.08.2008 18:11
... това си е любов-мечта... :)))
цитирай
2. анонимен - Противоречиво!
05.08.2008 20:54
Ти си обичта - бъди щастлив далеч от мен!?
Ако тази изповед е искрена и трябва аз да я прочета, то не искам да достига до мен, защото ще ме боли много!!!
Повече, отколкото ако зная, че е неискрена!
Болка си е любовта!:)
Поздрави:)


цитирай
3. kundalini - Какво ВЕЛИКОДУШИЕ!!
10.08.2008 01:37
Но защо истините трябва да се откриват в изповед, с която се сбогувате с обичта? Има нещо измамно....или просто не съм вникнала добре в думите? Великодушие или нещо различно?:)

цитирай
4. анонимен - истина е....
12.09.2008 01:48
даа любовта е болка....но сладка болка..имаш ли някой с щастлив...загубиш ли го-имаш чуството че ще умреш...както ние сега с моя фр той мисли че трябва да спрем защото стадаме от растоянието което е между нас....но аз мисля че без него ваобще няма да мога да издържа....надявам се да останем заедно....това е от мен - пазете любовта на вашите сърца
цитирай
5. lubima - до анонимен
12.09.2008 02:18
когато Любовта я има.....разстоянията са без значение!!Звучи като клише......но за мен е самата истина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973005
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930