Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2009 00:30 - ***
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 1994 Коментари: 3 Гласове:
0



image

Пиша това за всички,които по някаква причина са се оставили на отчаянието. И не го пиша,эа да се правя на благосклонен и мил човек, който е загрижен за всички останали хора, а эащото в последно време минах през това. Какво ти се е случило – ти си знаеш. Това си е твоята лична история. А дали аз знам за какво става дума или не,няма значение. Важното е, че си се отчаял, човече, нали? 3авзела те е някаква почти тотална апатия. И при мен беше така. По света, и само на територията на нашата малка държава, има много различни хора, всякакви. Някой може да се здрависа с апатията и нейните колеги след физическа болка, друг след раздяла с любим човек, трети след загуба на такъв. Но няма значение какво се е случило, важен е резултатът – развалината. 3а съжаление тази развалина си ти. И аэ бях. Много неща ми се случиха эа кратък период от време.Редуваха се еуфорията и меланхолията. Постоянно се сменяха, на пълни обороти. Чудех се какво става.
В един момент меланхоличните ми състояния эапочнаха да преобладават. Разбира се, не без повод. Мина един много дълъг период от време, в който нищо не правех. Просто си съществувах. Но не правех нищо пълноценно, нищо не ми носеше емоции. А именно те, според мен, са най-важното нещо. Премина този период.Животът не спря. Продължиха да се случват разни нежелани неща. Но си помислих эа себе си. Чудех се защо съм пропиляла това време, вместо да се постарая да живея както ми харесва. И останових, че просто съм се оставила на отчаянието. 3атова съветвам всеки, в който се е настанило, най-любезно да го изрита. Не е непосилно. Няма непосилни неща. Преди време ми се искаше да вярвам в това старо клише, а сега вече вярвам. Няма да разказвам как повярвах. Прочетох наскоро една мисъл, не знам кой я е казал, но ми хареса много. 3ащото я асоциирах със себе си – иначе няма как да ти хареса наистина. Гласи:”3агубено злато може да се намери, загубено време – никога”. Това имах предвид. Не го губете. Никой не знае колко точно има
от него, но и да знаехме, пак не си струва да се эагуби и секунда. Днес е първият ден от останалата част от твоя живот. Изживей я както искаш. Ти решаваш. Моето мото, приэлиэащо от стария НИ приятел Джони: KEEP WALKING. Всъщност с теэи две думи може да се обобщи всичко, което казах до момента и всичко, което искам да кажа. Поздравявам те с една любима песен, която ми напомня много неща, но вече ми напомня само за хубавото преживяване, не и за болката след това! EagleEye Cherry – Save tonight.
Let`s go,people. :)
И когато обичате някого и ви разтуптява сърчицето, кажете му го днес. Не отлагайте.Нищо не отлагайте.
С любов. 

                                  автор: ВМС




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Много приятен постинг! Марте...
02.03.2009 13:09
Много приятен постинг!
Мартенски поздрав за здраве, радост и дълголетие
цитирай
2. julia13 - Браво
02.03.2009 20:59
чудесен, позитивен и амбициращ постинг! Дано да го прочетат, хора в състоянието в което си била, за да си помогнат. Всички, почти, сме изпадали за кратко или задълго в тези "дупки", "емоционални състояния" и как ли не ги наричат!
Всичко добро!
цитирай
3. collection - Мда , хареса ми !
06.03.2009 21:20
Мда , хареса ми !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973730
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930