Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 03:45 - Осем BG повода за щастие
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 2250 Коментари: 5 Гласове:
8



image

1.Аз имам печка духалка

Казва се Гошко. Мога да я включвам, когато пожелая, а всички казват, че духането ощастливява околните. Само че моята Гошко е скромна. Не ми иска нов апартамент, не ме кара да й плащам такса мощност или плосък данък. Ние се обичаме. Всяка вечер я придърпвам нежно към себе си. А пусна ли я, ръмжи като домашен любимец. Още не говори по телевизора, но и това ще стане. Нали е кръстена на държавния глава.

2.В природата освен газ има и мазут

Така се радвам. Това изобилие ще задържи нивата на сметките за парно и „Топлофикация” няма да фалира. Знам. Там ще отворят още работни места за нови щастливи българи. А те, понеже разбират от екология, ще могат и да смятат и ще ни пратят сметки за парно като за парна баня. Или поне като за крематориум. Тогава, при желание и отговорност, всеки от нас (когато удари камбаната) ще има възможността да се погрижи за тленното си тяло в домашна обстановка.

 

3.Хората са се научили да произвеждат електроенергия

Колко е прекрасно това! Иначе как щяхме да получаваме рушвети от енергийни проекти? Рушветите са необходима част от развитието на демокрацията и пазарната икономика в България. Затова всеки трети българин е оптимист, че все някога ще получи рушвет, а всички заедно сме толкова единни.

4.Хората са се научили да произвеждат и кибрит, и свещи и те се продават в магазините

Крайно време е да осъзнаем, че тези икономически успехи позволяват на българската нация да живее и просперира, освободена от диктатурата на съвременните технологии. Тe обезценяват моята собственост по т.1 и са в състояние да разрушат връзката ми с Гошко. Но ни превръщат в граждани на света.

5.Аз умея да ходя

Това достижение ме прави независима от факторите градски транспорт и градска инфраструктура. Тъй като имам обем, по-малък от обема на всяко МПС (моторно превозно средсто) безпрепятствено се движа по улиците и по тротоарите и не предизвиквам задръствания. В зимни условия рядко паркирам на открито и затова не създавам хаос. Не буксувам, защото краката ми са поставени по-високо от купето на един автомобил. Мога да ги удължавам с ботуши, което е винаги по-евтино от автомобилна гума.
Когато ходя не използвам като гориво бензин, газьол или газ и така спестявам енергоресурси. Поради същата причина отделям малко вредни емисии и не замърсявам околната среда.
Правя всичко това, защото обичам своята родина.

6.Аз виждам в тъмното

Тази моя дарба икономисва от бюджета на общината, разхубавява моите очи и лице. По този начин държа в шах Първанов, Станишев и Русия, които не могат да построят АЕЦ „Белене”. Готова съм за социални контакти в гражданското общество по всяко време, а това респектира и Европейския съюз. Затова навсякъде по света ме уважават.

7.Аз обичам животните

Когато съм в обстоятелствата по т.5 и т.6 това ме прави двойно щастлива. Общуваме без бариери и предразсъдъци и винаги единият оцелява. Или животното, или аз.

8.Аз имам вода

Наличието на H2O отваря пред мене широки хоризонти. Мога да подгрявам водата и да я изпарявам. Да я размразявам и втечнявам. Мога да я използвам за супа. Мога и да я изривам, ако пожелая. За нея плащам такси и по този повод също се чувствам отговорна и щастлива. През зимата, когато е в твърдо агрегатно състояние, водата покрива по улиците различни неизвозени отпадъци и прави нашата жизнена среда още по-красива. През другите сезони се употребява за наводнения. За да може ДПС да има вицепремиер и министър на бедствията.
Като се замисля, особено щастлива съм, когато имам вода. Защото така проверявам природните закони и помагам на правителството.



Тагове:   осем,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lagrima - Щастливци сме си, това е. Голям с...
22.08.2009 00:42
Щастливци сме си,това е.Голям смях,четейки го..Поздравления
цитирай
2. lagrima - Горда съм, че съм българка! :)))
22.08.2009 02:37
Горда съм,че съм българка! :)))
цитирай
3. krassko - Извод
22.08.2009 05:52
Светът е оцелял
защото е духАл... ;)
цитирай
4. gor - :))
22.08.2009 07:48
Много добър текст. Пишеш като Иван Кулеков.
Хубав бургаски ден! :)
цитирай
5. tili - Развесели ме,
22.08.2009 11:42
но малко тъжничко,,, Какво да се прави - няма пълно щастие!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1975602
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930