Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 18:01 - Някой беше казал, че пазаруването е удоволствие....
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 3151 Коментари: 6 Гласове:
6



 Някой беше казал, че пазаруването е удоволствие? Но повечето места в нашата "прекрасна" държава не са!
image
Пиша този пост по повод моето разочарование от обслужващ персонал, работещ във верига магазини "Екватор" - гр. Бургас 
Там човек може да намери почти всичко от което има нужда без да се налага да обикаля 2-3 места за ежедневните си покупки.Някой от  хората, които работят там са топли и много отзивчиви, и тъкмо това мое наблюдение ме накара да се почуствам изключително обидена и огорчена от факта, че една от служителките в този магазин  ми показа, че колкото и да се стремим да бъдем европейци ние все още не сме готови за това. Имам предвид следното: пазарувайки,  в магазина, за мое най-голямо съжаление заставам на каса, обслужавана от въпросната служителка, която явно не беше в добро настроение, за да обслужва клиенти.
Покупката ми беше скромна, не бях тръгнала да пазаря много неща /става дума само за пакет макарони и кутия цигари/ вероятно, ако в потребителската ми кошница имаше повече артикули дори нямаше да ми направи впечатление грубото нарушение от страна на служителите в магазина../но..може и така да им е наредено от собственника! не ми е известно за да го твърдя, но не го изключвам като вариант/..
Платих с банкнота от 5/пет/ лв., въпросната касиерка ми върна ресто от 5/пет/ стотинки и загледа очаквателно следващия клиент...От мен се очакваше да си тръгна предоволна от магазина щастлива от покупките си...Да ...ама Не!!!
Според етикета поставен пред макароните, артикула който купувах струваше 0.95 ст...цигарите които купувам почти всеки ден са ...3.00 лв!...някъде се губеше едното левче!
Не става дума за "изгубеното левче" обаче..В днешна време едното левче не е от толкова голямо значение, макар, че погледнато от друга страна, ако дори и 5 ст не ти достигат да си купиш нещо ...ще се наложи да го върнеш отново на рафта))
Любезно се обърнах към служителката с въпроса:"Каква е цената на макароните които току- що купих?"
тя реагира много остро, бих казала с недупостимо за нормалния възпитан тон поведение . Останах безмълвна,   опитах се да кажа, че тонът който тя използва, за да разговаря с мен не е много подходящ дори и за Женския пазар. За мое най-голямо учудване вместо да спре,  касиерката започна да ми крещи, че съм смешна, като не ми изнася, да не пазарувам продуктите, които се предлагат в магазина и най-вече на няколко пъти с крещящи почти истерични оттенъци в гласа ме попита коя съм аз и от позицията на каква си позволявам да правя забележки.
Върнах се обратно до рафта и и показах етикета на който с големи букви пише :МАКАРОНЕНИ ИЗДЕЛИЯ - 0.95" е  разбира се, макаронени изделия са всичко от юфка, спагети, макарони, кус-кус и т.н., но аз далеч не мислех да издребнявам толкова..просто исках да изясня ситуацията и да поуспокоя истерията на жената...но от неистовите и викове бяха привлечени и другите магазинерки ,които също скочиха срещу мен...с викове "ами сега като не си гледала ще си ядеш тези макарони"..смешно...и тъжно..Нямаше как да видя защото макароните които отговарят на тази цена са старателно..или небрежно скрити зад няколко пакета от макарони с марка  Stella.Опитах отново да обясня, че това е заблуда за клиента като не поставят етикет с реални цени.Но кой ти слуша....може би само 6-7 клиента които чинно си чакаха реда на опашкта докато служителките се "оправяха "с мен.
 Излязох от магазина с чуството, че като клиент аз явно нямам никакви права, просто трябва да плащам и да се омитам. А това, че когато човек пазарува той не само плаща за продуктите, а и за обслужването, остава на заден план. И в следствие на това задавам съвсем риторичен въпрос – това ли е нормалното поведение, което ние клинтите трябва да търпим, за това че сме имали „привилегията” да пазаруваме. Безкрайно е чуството ми на огорчение, но още по-тъжен е факта, че единици като въпросната служителка биха могли да съсипят реномето на търговците, които представляват.
Макар и да съм сигурна, че това което пиша едва ли ще направи впечатление на когото и да е, бих искала да изразя собствената си позиция – аз като Клиент отказвам повече да пазарувам в тази верига магазини, тъй като смятам, че мое право е срещу цената, която плащам за продукта да получавам поне малко уважение от страна на обслужващия персонал. А клиенти се печелят с усмивка, а не с намръщената физиономия на крещяща по хората касиерка, изживяваща може би трагедията на собствения си живот.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - За съжаление
02.10.2009 18:08
такива служители има много. Аз също съм служител и признавам си съм повишавала тон на клиент, който се опитва да се държи, сякаш целият свят е негов, но никога не съм допускала да се държа по този начин - да крещя, обиждам и тн.
Явно на въпросната служителка мястото и е в онази бяла сграда с прекрасна гледка към морето :)
цитирай
2. lubima - darling дано не е за там милата)). . . ...
02.10.2009 18:12
darling дано не е за там милата))...и аз съм била служител в много голям хипермаркет/ работих в Практикер/ но никога не съм посрещала клиенти по този начин!...аз всъщност дори не се държах предизвикателно къв въпросната госпожа...толкова хубаво настроение имах..даже не ми беше до кавги))
цитирай
3. krotalka - Това ще ти е за урок!
02.10.2009 18:15
Винаги сравнявам етикетите със самата стока. Понякога се налага и щрихкода да разчитам, за да съм сигурна, че не се лжа. Нормална практика е в повечето магазини да липсват етикети със цени. Където има четящо устройство, проверявам там цената.
Тая касиерка, ако е в някой западен магазин, веднага ще и се наложи наказание, но у нас на никой не му пука.
цитирай
4. lubima - krotalka лошото е че цената си я и...
02.10.2009 18:21
krotalka лошото е че цената си я имаше на етикета, даже имаше и артикула...но беше толкова старателно притулен за д другите пакети със макаронени изделия, че е трудно да го видиш без да разтуриш целия рафт)..верно ще ми е за урок..но се надявам от агенцията за защита правата на потребителите да вземат нужните мерки...
цитирай
5. boriaz - Опачи се на управителя!
02.10.2009 20:19
Просто и ефективноп! Дорио и той да им е наредил да редят така стоката оплаквайки му се му показваш, че не си толкова глупава да не сметнеш 3 + 0.95 лв. юКато му се оплачат днеска 100 души ще забрави за тия номера.
Ако ли пък не е с него вината ще си навика магазинерките- все тая.
Въобще, като не си доволна от нещо се оплакваш на властимащите диокато не го променят.
цитирай
6. lubima - boriaz мерси за съвета)). . разбира ...
02.10.2009 20:23
boriaz мерси за съвета))..разбира се че се оплаках, но не на управителя...който едва ли щеше да ми обърне нужното внимание..има си агенция за защита на потребителите...смятам, че те ще свършат много повече работа от един управител)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963545
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031