Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2009 13:25 - Когато една жена обича тя знае.....
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 3175 Коментари: 9 Гласове:
11

Последна промяна: 17.10.2009 13:33


  Когато една Жена обича, тя знае...  
image
Загубих съпругата си през есента на 2004 година. Бракът ни продължи само 7 години. Последните 2 от тях прекарахме по болниците, в отчаяна борба срещу рака. Която в крайна сметка загубихме...

По време на съвместния ни живот, за всяка годишнина от сватбата ни, съпругата ми правеше по една снимка, на която сме двамата. След това я слагаше в красива рамка и я окачаше на стената в хола.

- Нека да ги има! Те са цветните сенки на нашия живот... - казваше тя всеки път. И когато почина, имахме седем такива снимки.

Една нощ през 2003-та, направих голяма глупост. Най-голямата грешка в живота ми - изневерих й. А в същото време, почти непрекъснато й се кълнях, колко много я обичам и че ще й остана верен завинаги...

Две седмици преди тя да почине, отново й го казах. Тогава тя ме погледна, засмя се някак странно и отвърна само:

- Зная...

Една вечер, някъде преди около месец, както обикновено си бях сам вкъщи. И отново се загледах в закачените на стената наши снимки. Тогава за пръв път забелязах, че в долния край на всяка рамка има издълбана по една буква:

В – И – Ж – О – Т – З – А


Само това беше успяла да изпише. Годините не й бяха стигнали, за да довърши надписа. В първия момент дори не успях да го разбера. Но предполагам, че е щяло да бъде нещо, като: ~ ВИЖ ОТЗАД ~ или подобно на него.

Веднага повдигнах всяка една от рамките и погледнах стената зад тях. Но там нямаше нищо… Докато се чудех как да тълкувам всичко това, изведнъж сякаш нещо ме жегна. Бързо свалих всички рамки от стената и започнах трескаво да ги разглобявам. Бях абсолютно сигурен, че има защо...

И… ето, че не бях сгрешил! Трудно ми беше да повярвам на това, което виждах – на гърба на всяка снимка имаше прикрепено по едно писмо! За всяка година, която бяхме прекарали заедно, съпругата ми беше написала прекрасни мили думи за мен, преливащи от нежност и любов... Пликът, който излезе от снимката за 2003-та година обаче, беше черен! А на листа, който извадих от него, пишеше:

~ 14 март 2003г. ~
"Днес очите ти ме погледнаха така, сякаш си докосвал друга… Не е нужно да ми казваш. Зная го..."


~ . ~ . ~

Сега годината е 2008- ма. Минаха 4 години, откакто я загубих. И 5, откакто й изневерих. Боли ме много сега, душата ми се къса сякаш...


Макар и късно, вече го осъзнах:
Жените знаят, разбират, усещат, когато мъжете им направят подобна глупост! Просто исках да го споделя с вас...

~ . ~ . ~

Историята е действителен случай

Автор - анонимен

                      източник:svejo.net
 


Тагове:   обича,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - :)))
17.10.2009 13:37
Точно че е от svejo.net ме кара дълбоко да се съмнявам в достоверността му. И ми се струва до болка познато....
цитирай
2. lubima - gothic незнам колко е вярно. . . . но ...
17.10.2009 13:45
gothic незнам колко е вярно....но ме накара да потръпна...може и да е художествена измислица...незнам)
цитирай
3. priqtel12 - Мен също ме докосна.....
17.10.2009 18:07
Поздрави!
цитирай
4. batstefan - Едно залитане
17.10.2009 18:42
Но ако нямаше смърт, може би нямаше да заговори съвеста в него.
цитирай
5. lubima - priqtel12 стана ми тъжно. . . за с...
17.10.2009 18:45
priqtel12 стана ми тъжно...за самотата на човека...и за голяматаим...кратка любов....ако е истина де)
цитирай
6. lubima - Стеф. . . може би не смъртта. . . а с...
17.10.2009 18:46
Стеф...може би не смъртта...а самотата и мъката го кара да види грешката!...а кой ли не греши..хубаво е когато навреме човек се осъзнае...
цитирай
7. bestregards - красива история
17.10.2009 20:39
но има далеч по-лоши очи от тези на мъж направил глупост

например на мъж, който иска в момента да докосва друга

веднъж са ме поглеждали с такива очи и добре, че не може да се убива с поглед
цитирай
8. lubima - bestregards да!може би този поглед ...
17.10.2009 22:54
bestregards да!може би този поглед не се забравя никога!!...
цитирай
9. furiika - не се съмнявайте,
18.10.2009 10:09
винаги, винаги, винаги една жена усеща предателството!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1974362
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930