Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 17:52 - Местят Джулай морнинг през септември
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 9631 Коментари: 29 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

Тази година почитателите на традиционния Джулай морнинг ще останат разочаровани, след катa от министерството днес съобщиха намеренията си да забранят посрещането на изгрева на 1-ви юли.
 

 image

Причината за това е протест срещу младите, които всяка година се събират по черноморкосто крайбрежие (и не само), за да посрещнат изгрева без да знаят защо го правят. Министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов коментира странното решение така:“Какъв е смисълът да се посреща изгревът на 1-ви юли? Защо да не посрещаме изгрева на 3-ти октомври? Или пък на 4-ти декември? Това е западна приумица. Традиция, която няма корени в България и унищожава българкосто. За мен хората, посрещащите Джулая, са сбирка хипари и наркомани. Държавата няма нужда от подобна сган.“

 

За да не бъде съвсем крайно към народа, правителството все пак ще разреши на желаещите да посрещнат изгрева по родното черноморие, да го сторят, но през септември. Датата, на която това ще се случи, е все още неизвестна. За сега се тиражират дните 3-ти и 4-ти, защото според управляващите, те и без друго са безкрайно скучни и нищо не се случва на тях.

 

От МВР предупреждават, че ако тази година някой се опита да посрещне изгрева на 1-ви юли на брега на морето, то той ще бъде незабавно арестуван и изпратен в трудов лагер. Там задържаните ще бъдат подложени на къртовски труд и ще бъдат събуждани всяка сутрин по изгрев слънце със звук от китара – разбивана в пода, на когото спят.



Тагове:   морнинг,   местят,


Гласувай:
16



1. анонимен - Въпрос
28.06.2010 18:26
Струва ми се, че четох тази "новина" в сайта "неновините" - вчера или позавчера. Защо тук не е упоменато?!?
цитирай
2. анонимен - божкеее............
28.06.2010 18:29
пък някои хорица си купиха специално за Джулая фотоапарати........цъ,цъ,цъ, язък!
цитирай
3. lubima - 2. анонимен 18:29 е. . . струва ...
28.06.2010 18:50
2. анонимен
18:29
е...струва ми се че всичко това е шегичка....безсмислено е да го правят септември...хахах глупаво.....новинката е в шеговития и вариант)
цитирай
4. lubima - 1. анонимен 18:26. . . . . и ти к`...
28.06.2010 18:52
1. анонимен
18:26
.....и ти к`воооооо да не си помисли, че аз вземам решения да "измествам" джулая септември.....или се правим пак на интересни...
цитирай
5. raders - Що за щуротии си измисляш? Колкото и ...
28.06.2010 20:39
Що за щуротии си измисляш? Колкото и да са тъпи полицаите и колкото и да е щурава държавата, все пак едва ли биха си позволили подобен идиотизъм. Та те бяха толкова загрижени да педерастите и толкова нежно им се усмихваха, та сега на Джулай морнинг ли ще си го изкарат? Тоест - юлско утро през септември /а защо не декември/. Дори и комунистите някога не се решиха да го сторят. Имам усещането, че се подпичкваш:)
цитирай
6. lubima - raders не аз бре))). . не си ги мисля ...
28.06.2010 20:44
raders не аз бре)))..не си ги мисля аз!Тя, че държвата щурава...две мнения няма...ама не държавата виновна ами....тия дето я управляват!Но след всички глупости дето ги натвориха....аз няма да се изненадам много, ако ....вземат та направят юлското утро....септемврийско.....божкееееее......дано не стане, че много ще ни се смеят тия на които се опитваме да подражаваме)))
цитирай
7. dolsineq - хахаха - много весели неща чета д...
28.06.2010 20:52
хахаха - много весели неща чета днес. Мен ако питате може всеки ден да е 1 юли...;-)))))))
цитирай
8. lubima - dolsineq и аз съм навита. . . . но. . . ...
28.06.2010 20:58
dolsineq и аз съм навита....но...няма ли да е по-хубаво всеки ден да е ...Коледа например....и не се работи...и подаръчета получаваме....а когато станем раничко ще си "посрещнем" слънцето...айде сега пък....да се съобразяваме с някакви си дати...и китари...че и морета...ами който си няма море наблизо...къде да го срещне туй пусто първоюлско слънце...?
цитирай
9. dolsineq - К'во да ти кажа. Аз като Снежанка, не ...
28.06.2010 21:08
К'во да ти кажа. Аз като Снежанка, не се радвам много на Коледата, че дядо Коледа много ме тормози с тия подаръци, а Джулая ми е слабост, пък и от морето съм...;)
цитирай
10. lubima - dolsineq аз не и се радвам само за...
28.06.2010 21:18
dolsineq аз не и се радвам само защото е студено....и аз край моренце живея...но до сега не съм посрещала юлско утро па плажа....тъкмо да се наканя една година да го направя...и те ще го местят септември....September morning, ли да посрещам....ама съм един карък и аз))
цитирай
11. dolsineq - Ако наистина си от морето и не си го ...
28.06.2010 21:27
Ако наистина си от морето и не си го правила досега, можеш само да съжеляваш. Това лято е сякаш с нашите управници. Никак не е благосклонно към феновете си.
цитирай
12. lubima - dolsineq от няколко години живея в ...
28.06.2010 21:32
dolsineq от няколко години живея в Бургас...но до сега не съм имала възможност да отида...наистина мога да съжалявам за това...и тази година ще го пропусна....:(
цитирай
13. mamas - божкеее............
28.06.2010 21:36
ан. 2 много се е загрижил (явно е чел в блога ми), но нЕма нужда ;-) Изгрева така или иначе ще го снимаме, а и фотоапаратът не е за еднократна употреба.
Приятна вечер!
цитирай
14. lubima - Славеееееее. . . . . я не им обръщай ...
28.06.2010 21:42
Славеееееее.....я не им обръщай внимание на анонимчовците....когато имат смелостта да си влизат с никовете...тогава ще ги отразявам))))а и се сещам кой е анонимния)))))не и обръщай внимание)
цитирай
15. анонимен - научи се да пишеш, пък после и иде...
29.06.2010 00:45
научи се да пишеш,пък после и идеите...
цитирай
16. lubima - 15. анонимен. . . . научи се да влизаш ...
29.06.2010 00:54
15. анонимен....научи се да влизаш в профила си...пък после и коментарите ;)
цитирай
17. swanlake - Ne che bi me iznenadalo!
29.06.2010 06:40
Ne che bi me iznenadalo!
цитирай
18. rpatel - А на 1-ви декември няма ли да го сл...
29.06.2010 09:46
А на 1-ви декември няма ли да го сложат? Жалка работа! Съвсем по комунистически. Това е "упадачен западен обичай" значи не трябва да ви се разрешава да го празнувате! Алооо, Цецо, ама сега сме 2010, не 1980! И нито ти, нито някой друг може да ми каже къде да бъда и какво да правя призори на 1-ви юли! Ако искам ще съм на плажа, ако искам няма. Или какво, ще ме арестувате, защото съм била на плажа ли? И какъв закон нарушавам, моля? Правото на нощни разходки по плажа? Бе, я стига се излагахте! Това, че вие в живота си не сте послещали слънцето на 1-ви, не означава, че й другите нямат право да го правят! И вместо с глупости, вземете се заемете с циганите и с техните "традиции", че ни писна да четем и слушаме за поредната Кортеза.
цитирай
19. анонимен - Сложи си модерация,ако не искаш анонимни.
29.06.2010 13:02
Не зная за какво се досещаш,но представа си нямаш и това е сигурно.
цитирай
20. анонимен - Хехех,
29.06.2010 16:48
Я преброй от няколкото коментара, колко хора без чувство за хумор има!?
Лелееее, трагедия... Тия са уЖ интелигентни.
цитирай
21. анонимен - И ти като Лидис
29.06.2010 16:51
цензурираш коментарите. Не се учудвам, че Джулаят ще бъде наесен. Щом блогърите са есенни, там му е мястото
цитирай
22. lubima - rpatel това със сигурност е шега. . . ...
29.06.2010 20:25
rpatel това със сигурност е шега...няма никаква логика да го направят;)....ще е голяма излагацията...пък и ...не остана много време ...то ще се чуе ;)....
цитирай
23. lubima - 19. анонимен. . . . айде стига се п...
29.06.2010 20:27
19. анонимен ....айде стига се пъна... за модерацията си решавам аз в моя блог))))а кой ти каза, че не искам анонимни...нека се посмея на напъните ти ;)давай...още може ;)
цитирай
24. lubima - 20. анонимен верно е. . . . но. . . от ...
29.06.2010 20:28
20. анонимен верно е....но...от толкова лъжи--вече не знаем на кое да вярваме и кое да възприемаме като шега...сред абсурдите в които живеем...се объркахме нацяло :(
цитирай
25. lubima - 21. анонимен. . . виж сега. . . хайде ...
29.06.2010 20:30
21. анонимен...виж сега...хайде не ме сравнявай с тоя или оня блогър...това, че не виждаш веднага коментара си не означава, че съм го изтрила...просто...не вися цял ден пред компа....имам и други задачки, не ми е преоритет компютъра)))изчерпателна ли бях?....и ясна???
цитирай
26. анонимен - ан20&21
29.06.2010 23:40
Не съм съгласен. Вярно, че блогът си е твой, ама защо е публичен? Това с модерацията е като с чувството за хумор. Вид темерутство и безМислие, да можеш да дадеш достоен отговор. Истина е, че доста простаци пишат, но пък и начинът да докажеш, че си над тях е един подобаващ отговор. И вместо да си на пиедестал, ти си сред тях. Твърдението, че това е хигиена, не прави, който и да е блог епистоларен храм на Хигия. Напротив, друго е определениeто...
Умните, които те четат, могат да отсеят плявата.
цитирай
27. rpatel - Шега, шега, ама в тази побъркана ...
30.06.2010 12:09
Шега, шега, ама в тази побъркана държава човек вече не е сигурен какво да очаква. Самият факт, че на някой му е хрумнало да се шегува с това, вече говори ясно, че някой е мислил по въпроса.
цитирай
28. анонимен - 1 ЮЛИ ДА НЕ Е 1 АПРИЛ ???
02.07.2010 21:53
Такива неща ще драскате, като прекалявате с наркотиците. Още малко и дребни зелени човечета с антенки ще ви се привидят. Боклук поколение, некадърно за нищо. Само се дрогира и алкохолизира от сутрин до вечер. След тежък делириум такива бълвочи се пишат в блоговете.
цитирай
29. lubima - аууу сорка. . . много ми дойде тре...
02.07.2010 23:05
аууу сорка...много ми дойде тревата днес))).....заради това така съм драснала...но така се уговорихме с колегите...да се напушим по случай джолая....уффффф..той пък даже вече отмина....нищо...догодина ще напиша още по-големи глупости споко ;)ще имаш терен за изява ))...айде до догодина....през останалото време ако имаш намерение да коментираш....ами влизай си в профила...ако нямаш такъв...направи си ...щом държиш на отговор..ай, че забравих какво щях да пиша...от тревата ще да е .....знаех си че не е много качествена...сигурно с мащерка се напуших ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963624
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031