Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2010 23:34 - НЕ ОТ СМЯХ СА СЪЛЗИТЕ, В МОЙТЕ ОЧИ....
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 3598 Коментари: 6 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
.........копирано от Feq


        Уважаеми модератори,
   Не съм ви молила за нищо досега.
Не зная дали ще приемете и моята молба.
Моля, не изтривайте блога на Ева Звездева - fantagero0000 !
Ако може, направете малко каренце под блог вълните на първа страница с линкове на починали блогери. Такива, които никога не са обиждали и унижавали хората. Тези блогери, които ще помним само с добро.
Ако нищо друго не може да ни обедини и спре блоговата "война", то нека скръбта и съпричастието го направят... 
ПРЕД СМЪРТТА ВСИЧКИ СМЕ РАВНИ!
:(  :(  :(
Моля, блогерите да ме подкрепят!
Ако сте съгласни, копирайте това писмо, за да може повече хора да го прочетат. 
Всеки от вас може да постави линк в своя блогрол към блога на Ева.
Аз вече го направих.
Нека това бъде нашия последен подарък за нея...
.
.
.

Нямам думи с които да изразя тъгата си....Подкрепям Феичка и се надявам в това каренце да има много малко блогове....

....."Очите ми са пълни с мечти- с това съм жива! Сърцето ми е пълно с любов- с това съм жива! И разумът ми лута се сред хаоса без страх. С това съм жива и … това съм аз!...Душата ми нетленна и красива- нов свят в света, нов хаос във безкрая, нова звезда в Галактика без име....Още една врата в подножието на Рая. Това съм аз!... Приятно ми е да се запознаем!".....


Моя последен подарък е тази песен....нейната песен....


image



Тагове:   мойте,   очи,


Гласувай:
24



1. feq - Благодаря ти за подкрепата, мила!
08.09.2010 13:20
Ето хората, които също го направиха:

* gothic - Твърдо съгласен!!!
* blagovestie - Съгласна, естествено,
* ninaantonova - Подкрепям те напълно
* scarlety - Хубава идея!
* djgator - Подкрепям те!
* rpatel - Напълно те подкрепям! Това е последният начин да отдадем заслуженото на някой, който го заслужава. Дано моделаторите са съгласни.
* veninski - Подкрепям идеята!
* mamas - Подкрепям идеята.
* priqtel12 - Чудесна идея!
* vmir - Уместна идея
* анонимен - подкрепа
Толкова малко човещина е останала у повечето хора.
* lubima - Подкрепям!!!!
* stela50 - Подкрепям идеята !
* voinov50 - Подкрепям.
* eien - Подкрепям

Все още няма никаква реакция на модераторите.
Продължадайте да копирате писмото. Нека стигне до сърцата на повече хора! Нека опровергаем - "Всяко чудо е за три дни"...
Светла да е паметта на напусналите ни от този свят!
цитирай
2. lubima - Надявам се да има повече хора които ...
08.09.2010 20:22
Надявам се да има повече хора които да подкрепят това начинание....ако я познаваха поне мъничко нямаше да има човек който да не подкрепи това....и който да не страда за нея....Изключителен Човек беше..и невероятен Приятел..
цитирай
3. анонимен - жалко, че тези чисти очи не са сред ...
09.09.2010 01:36
жалко ,че тези чисти очи не са сред нас ...дано са в по добър свят,,,,,много ми липсва ....страхотен ЧОВЕК
цитирай
4. esen - Подкрепям!
09.09.2010 23:16
И тъгувам:(
цитирай
5. marsi13 - Подкепям безусловно!Поклон!
17.09.2010 09:16
Подкепям безусловно!Поклон!
цитирай
6. divna8 - Подкрепям идеята. . . Нямах инте...
24.09.2010 19:46
Подкрепям идеята...
Нямах интернет, затова не го направих по-рано!
Светлина и Мир по Пътя на Фантагеро0000 - Ева Звездева ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973484
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930