Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2011 11:25 - ЗАКОННИ ЛИ СА ПАЯЦИТЕ!!!???
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 4381 Коментари: 7 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дейността на т.нар. паяци си е чист рекет в ситуацията на недоимък на места за паркиране в Бургас.

 

Работата им е нормативно изчистена, но на практика не е, защото вземат пари от собственика на колата, дори когато той ги вижда как я качват на колата, а никой не знае за какво събират тези пари и къде отиват те.

 

Абсурдно е за едно и също нарушение да се взема такса, да се пише акт и да се вземат точки от контролния талон.

 Ето какво ми се случи днес.Отивам да платя каското на колата, спирам възможно най-близо да застрахователното дружество, но НЕ в нарушение.Излизам ...и оооо Боже!!!!Няма ми колата!!!Няма някакво си елементарно означение, че е вдигната от паяк...и какво може да си помисли човек в такъв момент....ами.....откраднаха ми новото возило!Сега се усмихвам, но честно казано в момента ми беше до рев!...Все пак беше по-малката злина....платих си 50.00 лв. за това, че колата ми се повозила на паяка, чакам си акта...../с нетърпение почти/....Ближа си сладоледа и благодаря на Господ, че все пак....били са общинските крадци...ами ако наистина ми я бяха откраднали?
 Странно...какво ли би се случило, ако в моята ситуация беше човечец, който не е добре със сърцето, или има някакво друго заболяване, вземе та му призлее....и не дай Боже се случи нещо с него!?Тогава какво биха обяснили общинските бирници!?Та...в тоя ред на мисли...дали мога да ги съдя тези обирджии за това, че не само не осигуряват достатъчно парко места, а и ти лепват колата, а за теб остава да се чудиш....КОЙ МАМКА МУ МИ СВИ КОЛАТА!!!!!!!

imageimage







Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivanna4ev - Това със съденето, как да ти кажа - ...
11.07.2011 15:06
Това със съденето,как да ти кажа - може да опиташ,но според мен-безсмислена работа :) С тез пари,дето ще ги дадеш по дела, по-добре черпи едно парти компанията. :)) Иначе като се позамисли човек - а бе има много сбъркани неща във функционирането на държавата.И в почти всички случаи става въпрос за безхаберие,некадърност или жажда за все повече и повече плюскане от страна на управниците.Добре-като изключим специално създадените покрити,охраняеми и т.н. паркинги,защо въобще трябва да има платени други такива?Защо плащаме,на кого и срещу какво?Има много места,на които не трябва да се спира - да-и какво-управниците ни решават въпроса харчейки безбожно парите ни за специални коли,персонал,гориво,които да обикалят по цял ден и да правят циркове по улиците.Всеки ще разбере,че не трябва да прави това,което не трябва да се прави.Който го прави,ами вземи му не 50,а 500,5000 и сигурно няма да го прави.Същото безумие са и т.н. "спящи полицаи".Държавата за това,че е неспособна или не желае да се справи с 20-30 бабита или гамена,наказва всички да подскачат като палячовци по нацвъкани с наши пари безсмислени гърбици.Ами да вземат да сложат до всяка една от тях по един кол с портрета на премиера или кмета,та докато подскачаме да се и кланяме в знак на благодарност и признателност.
цитирай
2. hristo27 - Това е един от идиотските начини за ...
12.07.2011 16:14
Това е един от идиотските начини за пълнене на общински бюджет. Да няма достатъчни паркинги, а "паяците" да дебнат наоколо!
цитирай
3. hatanasov - А дали ще мислите пак така?
12.07.2011 23:05
Ако някой ви спре пред гаража и колата ви стане неизползваема?
цитирай
4. lubima - hatanasov - ако някой спре пред г...
13.07.2011 22:09
hatanasov - ако някой спре пред гаража ми /а аз нямам такъв...но все пак...хипотетично/ ще се ядосвам и ще търся начин да го разкарам оттам!НО......АЗНЕ СПРЯХ ПРЕД НИЧИЙ ГАРАЖ! Още по-зле...колата ми не пречеше на никой...имаше и още две коли там....баровски, големи, черни джиБове/от тези с предимство ;)....а тях не ги вдигнаха...а само моето сивичко нисанче!!!!
цитирай
5. alexs - Законни незаконни кой те пита важно е да ти приберат парите!
14.07.2011 10:38
Особенно с тая синя зона която я измислиха в Бургас. И в никой случай не паркирай до Хеликона!
цитирай
6. hatanasov - И все пак...
14.07.2011 21:05
паяците са нужни. Непрекъснато ми спират пред гаража. А един път колата се оказа на окръжен съдия и пристигнаха 2-ма катаджии и 4-ма милиционери с 3/три/ патрулки и започнаха с проверка за алкохол, а аз не шофирах в момента. След което ме заплашиха, че това ми е последният ден като шофьор. Но след като им казах, че ще извикам телевизиите се отдръпнаха на "съвещание". Направиха ми акт за неправилна употреба на клаксон, единственият в кариерата ми на шофьор, който беше анулиран от министъра.
цитирай
7. konstant7 - :)
04.09.2011 16:57
Човек може да получи и инфаркт в подобна на твоята ситуация. Може и да събере
пълнител и оръжие в едно и да прескочи бариерата а може и като теле да чака пред нея.
Животът ...даром по-добър не става.
Поздрави !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1976073
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930