Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2014 15:16 - ДЕКУПАЖ
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 6055 Коментари: 4 Гласове:
14

Последна промяна: 21.12.2014 15:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Често чувах за това ...изкуство.Да направиш със салфетки или декупажна хартия...или каквто имаш/подобно/ под ръка.Доста време разглеждах снимки, клипчета ...мнения.Докато един топъл юлски ден...реших, че и аз го мога това)))))Речено-сторено.Обиколих специализираните магазинчета, накупих си куп салфетки, декупажна хартия...боички...цял наръч четчици...и най-важното...желание.Нямах никакъв опит в това начинание, но се оказа много приятно...и никак не е сложно.

това беше първото..."учебно."..на една вътрешна дъска от шкафчето опитвах "техниката" на декупажа...


image

това беше и първото изобретение....обикновено калъфче за очила...изчистено..класическо...но колко по-свежо и закачливо изглежда с няколко розички за разкош ;)

image

след това дйде ред на ето това шкафче))обикновено шкафче велинградска мебел, което със сигурност щеше да бъде изхвърляно...

image

е...мако се поувлякох, като нашарих всичките мебели в коридора....съответно...и целия коридор стана да ремонт...защото вече не се връзват куп шарении на едно място...но на мен си ми харесва повече шкафчето от стените...заради това..решението е взето...напролет правим ремонт на коридора))до тогава шаренията...ще гледам да не  я забелязвам)))
image

след това...подължих на всички възможни саксийки, кошнички и подходящи повърхности у дома....

image

....и още саксийки.....

image

кошничка....от букет с цветя...е това не е точно декупаж, но имаше доста цапане и по нея))

image

това е кутийка от маргарин, която реших, че ще става саксийка за теменужки....купувах маргарин, изхвърлях съдържанието и си правих "саксийки"....сега имам поне 6 такива...които си чакат теменужките)))

image
 
когато нашарих и кафемашината...у дома се появи призрака на притеснението....за кратко време бях изпокрити салфетки, боички и всички възможни четчици....съпруга ми се притесни, че цялата къща ще окича с рози....

image

....но луд умора няма....с четчица за червило си декупирах маникюра)))и тй развя бяло знаме...върна ми всички "инструменти"...

image

след като четките, боичките и салфетките си бяха при мен....нашарих и кутиите от кафе....идея нямам за какво да ги използвам....подарих на приятелки и познати...да си държат дреболийки...във всяка къща има едни такива дребни нещица...които ни да изхвърлиш...ни да пълнеш чекмеджета с тях....а в една кипра, метална кутийка...струва ми се идеална място за тези непотребни-нужни дреболии

image 

цял комплект кутии станаха....но...нещо ми писна от рози...и реших да сменя мотивите...

image

ето това съм си харесала... и ще си го направя....от куфарче...преди години бяха модерни едни такива дамски чанти-куфари....идеално местенце за всичката козметика у дома....салфетките вече пътуват към мен...надявам се след Нова Година да ми останат два-три часа за да си направя такава кутия./Кутийката на снимките не е мое творение, само ми е за модел/
image
image

много приятно занимание, не очаквах, че такова развлечение и спокйствие ще ми достави....

image



Гласувай:
14



1. shaffi - много интересно и
21.12.2014 20:40
оригинално, поздрави и Весели празници!!
цитирай
2. lubima - не само интересно shaffi, за мен си ...
21.12.2014 21:15
не само интересно shaffi, за мен си беше голямо забавление)) Поздрави!Весели Празници и на теб
цитирай
3. natali60 - Браво!
23.12.2014 14:05
Супер занимание. И моята дъщеря прави декупаж по чинии и вази :)
Поздрави и весела Коледа!
цитирай
4. lubima - natali60 поглеждам с мерак към ч...
23.12.2014 14:31
natali60 поглеждам с мерак към чиниите...но за сега ще се въздържа.Намислила съм да се развихря в апартамента на майка ми и баща ми...поне там ще имам пълна свобода на действие.Сподели от творчеството на дъщеря ти.......ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963762
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031