Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2017 18:57 - Отваряй си очите, моето момиче!
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 1850 Коментари: 3 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Автор: Янка Петкова


image



Вчера влязох в профила ти във Фейсбук, да ти разгледам приятелите. Не съм го правила досега, но напоследък се наплаших. Да ти кажа, някои твои
 „приятели“ ме безпокоят. Може да се разсърдиш, да не ми говориш, да ме блокираш. Може да ми простиш. Ако не, ще хвърля още един грях върху купчината. Но аз съм майка ти и трябва да ти кажа някои неща.

Този с плочките
Не се връзвай. Плочките не са негови. Виж, че му я няма главата. Пък и да са, най-вероятно плочките в мозъка му са недостатъчно. Внимавай с плочките! Има, разбира се, и умни мъже с плочки, но не са много, а и не ги слагат за профилна снимка. Този, напомпаният, е непредсказуем. Не знаеш кога стероидите ще „проговорят“ и ще налети на бой. Ти не заслужаваш това, никоя жена не го заслужава. 

 

Онзи, дето работи във Фейсбук
Повярвай ми, нищо не работи. Иначе щяхме да бъдем държавата на работещите, но не сме. И ти работиш във Фейсбук целодневно, нали? Там се засичаш с майка си, която също работи във Фейсбук. Не се връзвай на такива „работници“. Ти заслужаваш повече.

Футболният фен
Зарежи! Да, мъжете се интересуват от футбол, дори интелигентните. Но тия, които имат мозък в главата си, не слагат профилна снимка на любимия отбор. Отявлените футболни фенове пият, моето момиче. Пият, пеят, и пак пият и обичат да се бият. Не ти трябва тоя адреналин. Докато се усетиш, ще чоплиш семки на някой стадион, увита в шала на любимия му отбор, насред димките. Ти заслужаваш повече.

Оня със сърцата
Запомни! Свестните мъже не слагат профилни снимки със сърчица и цветя. Инфантилно е, подозрително е, тъпо е. Тия, които го правят, си търсят котенца, писенца, пиленца, зайчета и всякакви други малки „животинки“, най-вече момиченца. Тези са много опасни, защото са отхвърлени, озлобени, извратени, лузъри, които нямат никакъв  шанс да впечатлят момиче на живо. Няма да имат шанс на живо и с теб. Ти си моето умно и хубаво момиче. Ти заслужаваш повече.

Тоя с обработената снимка
Красавец с продухана коса, порцеланови зъби, квадратна челюст и високи скули? Я поразрови из „имиджите“ в интернет. Може да го срещнеш някъде, като илюстрация към модно списание. Мисля, че съм ти казвала. Хубавите мъже са просто хубави мъже. Ние търсим комбинацията „умен и хубав“. Може и само умен. Малко са като баща ти. Прекалено хубави няма. Има фотошоп. Не се подвеждай. Ти си достатъчно хубава и за двама. Заслужаваш повече.

Онзи, дето се казва „Сериозното момче“
Сериозно?! Интересно ми е как се казва баща му, сигурно ще излезе и той сериозен. Че откога сериозните момчета са без имена? Това е несериозно, даже опасно. Ти си сериозно момиче. Заслужаваш повече.

Онзи с колите
Вярно е, мъжете обичат колите си. Някои обичат само тях. Особено тези, които качват само скъпи коли на стената си. Има и други – дето карат скъпи коли. Те не ги качват на стената си. Само ги карат. И сред тях има рискови. Внимавай, моето момиче, не съм те родила за украшение на скъпа кола, нито за жена на второ място. Заслужаваш повече.

Този с черно-бялата снимка
Не се подвеждай, това не е художествен ефект. Това е младежката снимка на някой чичо. Цветна фотография има от миналия век. Този е застаряващ педофил, който търси агнешко. Блокирай го веднага и го докладвай. Пази се, заслужаваш повече.

Този, дето нищо му няма
С него трябва най-много да внимаваш, моето момиче. Защото уж нищо му няма. Но все пак имаш опции. Виж му приятелите. Ако са само млади момичета (дори някои от тях да са твои приятелки) и момчетата са изключение, нещо не е наред. Ако поства на стената си само любовна поезия и балади, да знаеш, пак нещо не е наред. Ако нищо не поства и виси в чата, нещо съвсем не е наред. Ако го раздава стеснителен, не се връзвай. Историята с чувствителните мъже, които търсят сродна душа да разцъфнат, е по-стара и от мен. На тебе стари истории не ти трябват. Ти си моята нова, добре разказана история. Не ти трябва да ставаш бестселър. Ти си за ценители. Напълно го заслужаваш!  






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getoveyoselph - Hello Mathew Hussey here.
03.12.2017 20:51
Здравейте, искам да се обадя аз за адреналин. Мисля че трябва да излиза с този, който й предлага среща, напомпания, може да има сертификат за физика и после да се е напомпал за лятото, този с черно бялата снимка да му е изневерила приятелката, футболния фен без баща, онзи с животинките да впечатли сегашната си приятелка примерно - обикновено да обвързани сори, сериозното момче пък въобще да не му се занимава с лигли,онзи с колите да работи в сервиза на баща си, този дето нищо му няма ?- да намерят общи теми - живеем по едно и също време с едни и същи неща, да видят накъде вървят нещата и да си прецени сама за себе си.
цитирай
2. getoveyoselph - Съжелявам че се докопах
03.12.2017 20:52
но и аз из социалките не бях типа нищо му няма, по скоро беше аутизъм до висша степен и затова имам много общи теми. Също съм и травестит съжелявам, обичам козметиката
цитирай
3. venercheto - еее-ее,
16.01.2018 11:31
стига де! Един типаж не оставихте неодуман и неоплют. То верно е, че за добрите майки рядко се намира достоен за дъщеричките им, но според мен горния текст има по-скоро обратен ефект. Върху дъщерите, де.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963763
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031