Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2009 23:20 - Пиеш ли Кока-Кола...?
Автор: lubima Категория: Забавление   
Прочетен: 15459 Коментари: 39 Гласове:
0

Последна промяна: 09.07.2009 23:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Пиеш ли кока-кола?

Няколко интересни факта за колата, които със сигурност не знаех)))

1.В много американски щати пътната полиция винаги има в патрулката си 2 галона Кола, която й служи за измиване кръвта от платното след катастрофи.

2. Направи си експеримент - сложи в дълбока чиния пържола и я полей с Кола - и след 2 дни няма да я намериш там.

3. За да почистиш тоалетната чиния, излей в нея кутия Кола и... не пускай водата до 1 час. Лимонената киселина в Колата ще премахне петната от фаянса.

4. За да премахнеш ръждивите петна от хромираните джанти, изтъркай ги със смачкан лист алуминиево фолио, накиснато в Кола.

5. За да премахнеш корозията от бронята на колата, я залей с кутия Кола и тя ще изчезне.

6. За да развинтиш ръждясал болт, намокри парцал с Кола и го обвий около болта за няколко минути.

7. За да почистиш мръсни дрехи, полей купчината мръсни дрехи с бутилка Кола, добави прах за пране и изпери в пералнята както обикновено.

8. С Кола можеш да почистиш прозорците на колата от прах.

За твое сведение - активният ингредиент на Кока-Колата е фосфорната киселина. Нейното рН е равно на 2.8. За 4 дни тя може напълно да разтвори ноктите ти. За превоза на концентрата камионът, с който се пренася, трябва да бъде оборудван със специални платки, предназначени за предпазване от висококорозивни материали. Дистрибуторите на Кола вече 20 години я използват за почистване на моторите на камионите си. Все още ли искаш бутилка Кола?

 това интересно четиво открих докато си ровичках из нета...а дали е вярно незнам...но смятам да експирементирам...е за сега не разполагам с ръждясали болтове които да развивам, стъкла да мия...ме се вижда малко късничко...но виж дрехите мога да ги олея с Кола и да ги пусна Пенка да ги изпере....хм...ами после...ако не е вярно)))?


  image



Гласувай:
0



1. andi2 - 2-ра точка я бях гледал на клипче ...
09.07.2009 23:24
2-ра точка я бях гледал на клипче
че то това е по-силно от белината - бррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррррр
цитирай
2. dorichela - За пържолата е вярно. . . . Както и съм ...
09.07.2009 23:26
За пържолата е вярно.... Както и съм си чистела монети, като ги оставя в чаша с кола... За прозорците не знам как ще стане,защото има бая захар в нея... А за дрехите, не рискувай да са бели ;)
цитирай
3. lubima - dorichela наистина ли. . . за дре...
09.07.2009 23:35
dorichela наистина ли...за дрехите се шегувах))опазил ме Бог да ги олея с кола..но...за пържолка ще пробвам...иииххх...а си харесвам колата!!май ще минавам само на плодови сокове...мх....кой знае и те какво си имат...поне по 7-8 Е -та има на етикетчетата им)))
цитирай
4. lubima - andi2 честно казано не ми се вярваше ...
09.07.2009 23:36
andi2 честно казано не ми се вярваше много...но май проверката е висша форма на доверие...в най-скоро време ще "удавя" някоя пържолка в кола!
цитирай
5. ngc7293 - Полицейските патрули...
09.07.2009 23:39
...в САЩ носят един галон кока-кола в колата си, за да... (сега внимавайте) чистят кръвта от асфалта!!!
цитирай
6. lubima - ngc7293. . . )) нали. . . и мен това ме ...
09.07.2009 23:42
ngc7293 ...)) нали...и мен това ме озадачи много...виж колко са напред хората)))как ще ги стигнем американците....ние още си чистим само с една гола водичка)))
цитирай
7. lubima - vetrogon ха така. . . . и от водата да ...
10.07.2009 00:13
vetrogon ха така....и от водата да се откажа...ние самите сме една Менделеева таблица)
цитирай
8. sramejlivetsa - Aко сложа една пържола в кола и тя ...
10.07.2009 00:17
Aко сложа една пържола в кола и тя изчезне, ще умра от яд:) Ще направя друго: ще изям пържолата , а в колата ще сложа бръснарско ножче:) Чул съм, че ефекта е същия.
цитирай
9. lubima - sramejlivetsa много я надцени к...
10.07.2009 00:24
sramejlivetsa много я надцени колата....това вече наистина не ми се вярва...изобщо няма да се притесня за пърлжолата...но не разбрах сурова ли да я слагам или печена!
цитирай
10. furiika - Аз пък редовно си чистя
10.07.2009 10:09
златните бижута, като ги слагам в чаша кола за около половин час.Ефекта е страхотен.
:)))
цитирай
11. nkf - Кока- кола има и други полезни ка...
10.07.2009 15:06
Кока- кола има и други полезни качества.Разбира се те надхвърлят изброените в поста битовизми, така да се каже.
цитирай
12. lubima - ооо и още качества ли има))ще спо...
10.07.2009 15:58
ооо и още качества ли има))ще споделиш ли тези които знаеш или си пробвал)
цитирай
13. nkf - Разбира се, че има. Кока- Кола има ...
10.07.2009 18:03
Разбира се, че има.Кока- Кола има цивилизационни измерения и е от голяма полза за международното положение :)
цитирай
14. lubima - в случаястава въпрос засъставките ...
10.07.2009 18:16
в случаястава въпрос засъставките на Кока -Кола а не за ползата или вредата и за медународното положение!
цитирай
15. nkf - Аз просто посочих другите, по-г...
10.07.2009 18:45
Аз просто посочих другите, по-големите ползи от тази напитка.Компанията Кока-Кола е една от групата международни компании, които подпомагат с пари Израел.А както знаем, помощта за Израел е преди всичко помощ за неговата армия.Също така знаем,че израелската армия с успех прави на пух и прах арабо-ислямската терористична измет.Така,че с всяка изпита Кока- Кола Вие давате пари и за Израел -израелската армия.:)
Кажи ми няма ли цивилизационни измерения Кока-Кола :)
цитирай
16. lubima - е това е добре. . но какво общо има ...
10.07.2009 18:50
е това е добре..но какво общо има състава на напитката с кампанията за подпомагане на Израелската армия..
цитирай
17. nkf - Може да се намери връзка:). Аз само ...
10.07.2009 18:54
Може да се намери връзка:).Аз само представих другата, по-полезната страна на Кока-Кола :)
цитирай
18. lubima - е със сигурност има и други полезни ...
10.07.2009 18:58
е със сигурност има и други полезни страни))
цитирай
19. silver4eto - Същата статия, изрязана от някакъв ...
10.07.2009 19:07
Същата статия, изрязана от някакъв вестник, използваше мама, когато бях малка, за да ме убеждава да не пия кола. И помежду другото успешно - до 5ти клас дори не знаех какъв е вкуса на тази така широко рекламирана напитка... =] Мерси, че сподели! Хубав ден! =]
цитирай
20. rpatel - Абе, явно колата си е една много п...
10.07.2009 19:09
Абе, явно колата си е една много полезна течност, но аз все пак си предпочитам традициония начин на употреба. С повечко лед или даже малко сладолед си е направо екстра в жегите. :-)) А това за развинтването на ръждясали винтове съм го чувала, но нямам такъв под ръка, че да опитам.
цитирай
21. lubima - rpatel и на мен първо за болта ми д...
10.07.2009 19:16
rpatel и на мен първо за болта ми дойде на ум..но аз новичък не мога да развия да не говорим за ръждясал...
цитирай
22. damnation - склонен съм да се съмнявам в част от ...
10.07.2009 22:51
склонен съм да се съмнявам в част от тях
ако се върнем назад, ще стигнем до руските статии в които пишат как "наркоманизираната американска армия се друса с наркотичната напитка кока-кола - чрез консумацията и бойците не изпитват болка и умора, и нямат капка жалост"...
;)
*цитирах по памет
цитирай
23. fenor - Па голямата част от списъка няма да се потвърди...
11.07.2009 14:47
...но е вярно че това което пием в пластмасовите бутилки не е същинската рецепта на Кола, за щастие или съжаление?! Може би, донякъде в металните опаковки. :)
цитирай
24. mikaela19 - Неможе да бъде
11.07.2009 19:30
Обичам колата и ми е любимата напитка.
цитирай
25. ini4ka - "Разбивачи на митове" ...
11.07.2009 19:43
"Разбивачи на митове" опровергаха повечето от тези твърдения за Колата. Правиха доста опити. Не чисти петна, ръжда, не разяжда месо, нокти, зъби.
цитирай
26. didim - имаше филм
12.07.2009 07:57
по Дискавъри, в който изпробваха всички изброени митове за колата. Намери си го и го гледай. От поредицата "Разбивачи на митове" е. Доста е интересно. Р.Р. С пържолата нищо не стана :-)
цитирай
27. анонимен - Относно MythBusters
12.07.2009 09:42
Adam Savage - "He's also designed props and sets for Coca-Cola"
цитирай
28. анонимен - Пълни глупости
12.07.2009 12:16
това са пълни глупости и поне 60% от тези факти не са верни ..пробвайте ги за да разберете че кока колата не е чак толкова вредна..колкото е описана по горе .
цитирай
29. анонимен - Като студенти учехме Металознание ...
12.07.2009 12:56
Като студенти учехме Металознание и ни показваха образци от метали, поставени в различни условия. Киснати в киселини и основи, заравяни в мокър пясък и т.н.. Имаше и такива киснати в Кола и наистина изглеждаха най-зле, ръждиви, корозирали, смалили се от първоначалния си обем. Истина е, фосфорната киселина е една от най-агресивните, след нея като по-агресивна май се нарежда само флуорната...
цитирай
30. анонимен - Все пак има нещо вярно. Като студ...
12.07.2009 13:05
Все пак има нещо вярно. Като студенти учехме Металознание и ни показваха образци от различни метали, поставени при екстремни условия- киснати в киселини и основи, заравяни в мокър пясък. Имаше и такива, киснати в Кола и определено изглеждаха най-зле. Ръждясали, корозирали, намалили първоначалния си обем наполовина. Все пак Колата съдържа фосфорна киселина и след нея в реда на реактивност май е само флуорната. Но вероятно концентрацията и в Колата е съобразена с това, че ще бъде консумирана..
цитирай
31. анонимен - Като стана дума за руските статии...
12.07.2009 17:05
damnation написа:
склонен съм да се съмнявам в част от тях
ако се върнем назад, ще стигнем до руските статии в които пишат как "наркоманизираната американска армия се друса с наркотичната напитка кока-кола - чрез консумацията и бойците не изпитват болка и умора, и нямат капка жалост"...
;)
*цитирах по памет

Тези статии са, доколкото аз знам, верни, тъй като в първоначалния си вид колата е съдържала екстракт от растението кока, докато това не е забранено по-късно, когато е установено влиянието му върху организма (и когато Мафията е монополизирала пазара на кокаин :D) Прецакали са ги - сега колко можеше да печелят с Коката ;)
цитирай
32. анонимен - отговарям на всички въпроси относно състава на Coca Cola
12.07.2009 22:10
От години се занимавам с това.Просто няма нищо забранено в нея,което да ви навреди,имам я като рецептура по която можете да направите имитация близка до оригинала.В нея всички съставки отговарят на изисканията за хранителни добавки.Не забравяйте обаче че най-важното е маркетинга за един такъв продукт.Нито вкуса ,нито аромата са непостижими-непостижим е маркетинга!Затова просто забравих тази тема.Ако някой сериозно иска да се занимава с това то с удоволствие-nipal@abv.bg
цитирай
33. valer1961 - цял съм
17.07.2009 12:24
От 30 години си пия поне по три колички дневно
и още съм си цял/към 105 кг./Не препоръчвам на
другите да се наливат,но моля ви не ми пипайте колатаааааааааааааа , не колата/аутото/...чао
цитирай
34. shtirlic - още
19.07.2009 11:27
в Колата се съдържа Натриев безоат - несъвместим от медицинска гледна точка за пиене, също и Нутрасуит /Аспартам/ - това е подсладител използва се вместо захар и е доказано канцерогенен, забранен е в Канада и други страни
цитирай
35. boristodorov56 - Аз помня снимка от пресата ни през 60-те години -
20.07.2009 23:48
под която имаше подобен текст: Пиян от кока-кола американски войник изпаднал в делириум в Корея!

Между впрочем Заводът на ТЕКСИМ за бутилирате на кока-кола в Пловдив е първия в Източна Европа.
Вече не съществува като такъв.
цитирай
36. анонимен - juji
09.08.2009 20:39
az piq kola vseki den: imam priqtel koito se napiva do bezsaznanieot kola
цитирай
37. ernest - Направих експеримент
24.11.2009 19:09
Между другото аз пиша в книгата ми "Измамата за Коледата" за вредната съставка аспартам и малко за Кока-Колата. Споменавам и за опитите с Кола през социализма. Реших да проверя дали ще изчезне парченце черен дроб. поставих две еднакви парчета черен дроб в чаша с кола и чаша с газирана вода за съпоставка. След два дни и двате парчета бяха все още почти същите, но оцветителя на колата беше изчезнал и се беше утаил около дроба. Въпреки всичко Колата определено си е вредна. А и рецептата за направата й вече е променена.
цитирай
38. анонимен - За болтовете е напълно вярно
26.04.2010 21:23
Аз самия съм използвал кола, за да разхлабя болта крепящ веригата на мотора ми, за да мога да стегна веригата. Наистина помага за клеясали болтове
цитирай
39. анонимен - Фосфорна киселина ли?
05.08.2010 21:04
Киселината в колата не е фосфорна, а ФОСФОРИСТА. Който се интересува от кока-колата трябва да започне да я изследва от етикета, а не от Интернет.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1975674
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930