Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2008 02:20 - липсваш ми приятелко!!
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 6612 Коментари: 11 Гласове:
0



  Приятелите със черти познати

  не носят на ревера си емблема.

  Познаваме ги само по душата -

  опора щом ни дават,без да вземат.

  За себе си мълчат,но ни изслушват-

  разделят наште грижи,своите ризи...

  Приятелството не е бар задушен,

  от който хора влизат и излизат.

  Те не ценят по титли и услуги,

  а внасят мир в душите ни човешки.

  Останалите са в графа "и други"-

  като допуснати печатни грешки.

  Приятелите ни без думи казват

  и всички прегрешения прощават.

  Отиват си любови и омрази...

  Приятелите винаги остават!










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - Дано:)
24.08.2008 19:33
От морето се върнах с отявлено сияещо излъчване..а най-хубавото беше,че една приятелка дойде да ме вземе на гарата:)))))))))
цитирай
2. lubima - наистина е чудесно да имаш истински ...
24.08.2008 19:48
наистина е чудесно да имаш истински приятел!Приятелство проверено в годините.....но е ужасно болно да се раделиш с такъв приятел!Казват, че разстоянието не пречи на приятелството, мисля че е така!За това няма да гледам егоистично, а ще пожелая успех на моята приятелка, и ще се радвам когато след няколко месеца имаме възможност да се прегърнем....или посрещнем на някоя гара!!Благодаря за коментара ти julllinkata наистина имах нужда от това!Радвам се за теб, че и ти имаш такава приятелка!))
цитирай
3. lilliivanova - :((((((((((( за истинската..
26.08.2008 08:24
Бях на 30 а...ТЯ беше на 32 ....един мразовит декемврийски ден ми я отнеха.....Имам много приятели.....но като нея...не срещнах....Или може би...както казват : летвата е вдигната високо...
цитирай
4. lubima - Ужасно съжалявам за приятелката ...
26.08.2008 09:14
Ужасно съжалявам за приятелката ти!Моята е жива и здрава...но замина в чужбина...От близо три години пътищата ни се разделиха, но поддържаме връзка...аз отидох да живея в друг град.....и реалните ни срещи бяха все по-рядко.но със все по-голямо нетърпение очаквани....сега когато е извън България се страхувам, че няма да се видим дъъъълго време!Знам, че не трябва да съм такъв егоист....сега разбирам как се е почувствала тя когато аз тръгнах!!...Успех и желая!И вярвам, че ще се справи.....защото е много, много силен Човек!
цитирай
5. lilliivanova - :))) Ще се справи !!!
26.08.2008 19:46
Любовта един към друг , е много повече от нуждата да сме заедно !....Далай Лама !!!
цитирай
6. ahmeddogan - както и преди забелязахме
27.08.2008 14:25
ъф блога не езистират приятелки, а безмилостна дикенсова конкуренция
цитирай
7. fam - За приятелите
27.08.2008 15:53
Всъщност не разстоянията делят. Само и единствено времето, но ..."За истинското приятелство е характерно, че колкото и време да мине, всичко започва от там където преди това е свършило." Не помня кога съм го прочела и къде, но помня идеята :) Скоро срещнах две жени, които са приятелки от над 30 години...невероятно. Много ме зарадваха и толкова мило говорят една за друга. И след толкова време пак работят заедно и се държат чудесно..та така:) исках да те поздравя за чудесното стихотворение.
цитирай
8. lubima - благодаря ти fam, стихотворението ...
27.08.2008 15:57
благодаря ти fam , стихотворението не е написано от мен!ако не се лъжа е от Д.Дебелянов...може и да греша.....но много ми хареса!!
цитирай
9. allbi - любима,
28.08.2008 22:40
ето едно мое стихче за приятелите:

Приятелят, приятел е тогава,

когато може всичко да прости,

утеха може да ти дава,

когато няма и за себе си дори.
цитирай
10. lubima - благодаря allbi! стихчето много ми ...
28.08.2008 23:28
благодаря allbi! стихчето много ми хареса!Наистина е така...".утеха може да ти дава,
когато няма и за себе си дори. "....
цитирай
11. studenneon - за приятелството
31.08.2008 18:47
Вече почти не се намират истински приятели...искрено завиждам на всички, които ги имат! Защото аз имам много познати, но вече не и приятели:( След години себеотдаване получих само удари с нож по гърба си:(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963989
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031