Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2009 17:12 - клетва
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 2879 Коментари: 3 Гласове:
0



 
image

Ще бъда клетва върху грешните ти устни,
която ден и нощ ще ги гори. Ще бъда трепет в нощите ти пусти сълза издайна в твоите очи. Ще бъда зов в душата ти жарава И див копнеж в твоето сърце. Ще бъда чужда щом ме пожелаеш И твоя щом от мен се отречеш. Ще бъда сън когато не сънуваш и ярък лъч когато ти се спи. Ще бъда блян когато  ме жадуваш и сол  във раната когато те боли. Ще бъд зной в прохладните ти нощи и леден студ във летните ти дни. Ще бъда песен неизпята още стена ще съм пред твоите мечти. Ще бъда тук ,когато теб те няма и ще избягам щом се доближиш. Ще бъда истината в твоята измама. Ще съм кошмарът ,в който ще гориш.


Тагове:   клетва,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - от Regina на Съб Юни 17, 2006 12:10 pm ...
25.01.2010 10:35
от Regina на Съб Юни 17, 2006 12:10 pm

Ще бъда клетва върху грешните ти устни
която ден и нощ ще ги гори
Ще бъда трепет в нощите ти пусти
сълза издайна в твоите очи

Ще бъда зов в душата ти жарава
и див копнеж във твоето сърце
Ще бъда чужда щом ме пожелаеш
и твоя щом от мен се отречеш

Ще бъда сън когато не сънуваш
и ярък лъч когато ти се спи
Ще бъда блян когато ме жадуваш
и сол във раната когато те боли

Ще бъда зной в прохладните ти нощи
и леден студ във летните ти дни
Ще бъда песен неизпята още
стена ще съм пред твоите мечти
Ще бъда тук когато теб те няма
и ще избягам щом се доближиш
Ще бъда истината в твоята измама
Ще съм кошмарът в който ще гориш

Регина е Радост Даскалова, която пише в Blog.bg ник lila

цитирай
2. lubima - . . . . . . Краско. . . . няма лошо. . да ...
25.01.2010 23:43
......Краско....няма лошо..да правиш забележка, но защо реши, че съм го публикувала като мое стихотворение?Виждаш ли под него изписано Елена Димитрова?...е няма и да видиш....защото ако пише мое име...то със сигурност стиха ще е написан от мен!...Моите уважения към Регина!Харесало ми е нейно стихотворение, без да знам, че тя е автора му....и съм го сложила в блога си!
цитирай
3. анонимен - Ужасно е да се краде чуждо творчество!!!!!!!!!!!!
21.09.2011 23:36
Това стихотворение Клетва не е на въпросната Регина!!!!! Авторът е с ник reinbow от сайта на Sth4e.com!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! И съм толкова категорична, защото това съм АЗ!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963752
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031