Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2009 04:13 - "Да спасим мъжа"!Хм, а от какво?!?
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 7775 Коментари: 25 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2009 09:32


http://vbox7.com/play:50cfe3a7

„Да спасим мъжа”! Хм, а от какво?!? By                   Cream     | Published: April 24, 2009

Новата рекламна кампания на Каменица ме кара да сменя канала всеки път, когато видя клипчето. Първият път го изгледах и се подсмихнах, вторият път ми стана леко досадно това набиване на неистина, но на третото гледане вече откровено се издразних!

Моля ви, нека тези, чийто съпрузи си гладят дънките, обаждат се всеки ден на тъщата или гледат романтични сериали да вдигнат ръка! Аз такива екземпляри не познавам. Освен това не виждам какъв е проблема мъжа да пазарува в МОЛ-а, там има магазини и за мъже все пак! Да не говорим, че адски много мъже ходят на козметик и без жена им да ги кара! Та…защо пиещите бира трябва да се асоциират с некъпани, космати типове, с кубинки? Това ли е мачото, за който авторите лелеят? Това ми напомня на онези крилати фрази от един филм с Кевин Клайн, цитирам по памет “Истинските мъже не танцуват, виж Арнолд Шварценегер, той едва ходи! Истинските мъже седят на бара, пият бира, псуват и ги боли гърба”
Айде, мерси от такива мъже ще кажа аз! Освен това пак питам, от какво точно ги спасяваме аджеба? Те, мъжете, или Въобще не правят част от изброените неща или ги правят абсолютно по свое желание и за свое удоволствие!
Затова отказвам да спасявам който и да било по този начин и казвам – Не! на Каменица.

П.П. Аз моят мъж си го харесвам какъвто е!!! И не съм забелязала да има нужда от спасяване!

Копирах този пост, защото съм на същото мнение, като авторката му.
Отдавна се каня да напишаняколко думи свързани с поредната реклама на бира,
чийто производител си плаче за съд!
/Спомням си преди време друга марка българска бира трябваше да свали от ефир реклама, която дескриминираше жената...а беше къде по-приемлива от тази..../

Знам, че доста хора ще се подсмихнат и ще кажат..."Е...запомняща се реклама"...запомняща се, но с какво....?
Знам, че много мъже ще подкрепят манифеста"Да спасим мъжа...!" да го спасим...но от кого
Моля, тези които мислят като мен и авторката на горния текст да вдигнат ръка!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Вдигам
16.06.2009 10:39
не една, а две ръце и добавям в списъка гадния клип с Мара-отварачката!
цитирай
2. lubima - съгласна))))я дя вземем да обявим ...
16.06.2009 10:51
съгласна))))я дя вземем да обявим един конкурс за най тъпи реклами...и всеки да добавя по някоя...!за мет тази на Каменица води класацията за сега...и на Кейбълтел нахканата баба- тийнейджърка с ролките на главата
цитирай
3. minevv - лелеее
16.06.2009 12:49
наистина съжалявам съвременната жена!
Нищо не са направили и разбрали.
Има една арабска поговорка: като поканиш мъж в къщата, каниш и прахта по нозете му!
Заблудени жени - Мъжът е мъж- с добри и лоши / не разбрани от вас и наречени лоши/ страни.
Разглезени сте от феминизма и понятие си нямате от мъже. Хем искате да е мъж, хем да прилича на вас. Може би едно гадно преживяване и среща с нормален мъж ще ви покаже каде грешите.
цитирай
4. lubima - по -добре без коментар minevv за...
16.06.2009 12:57
по -добре без коментар minevv защото бих написала думички които после няма да ми харесват...само едно....разглезени са не жените....а повечето от мъжете!очевидно и ти в това число...съдейки по мнението ти..
цитирай
5. chichstefcho - :)
16.06.2009 23:30
Авотрите са против изпутването на мъжете във всичките възможни форми на това понятие.
цитирай
6. lubima - chichstefcho хехехех. . . това е ...
17.06.2009 13:38
chichstefcho хехехех...това е несериозно)))мъж който пазари в МОЛ....изпУтен)))....лелелее да не говорим за безброй многото мъже, които се епилират, скубят вежди, че и лак за нокти използват))))и те ли са ,изпУтени)))недей така, че ще ти се разсърди по-голямата част от мъжкото съсловие на възраст до около 30 г.....и не малка част от по-големите ;-)
цитирай
7. essy - Как от какво? :))))))
17.06.2009 14:31
...от "Сезонът на дините" - http://vbox7.com/play:668fc6cb - направо да го ожалиш ;))
цитирай
8. lubima - хахаххах верно. . . . вайй завалла. . ...
17.06.2009 14:32
хахаххах верно....вайй завалла...горканчо)))
цитирай
9. chichstefcho - :)
19.06.2009 16:45
Всъщност ... точно това за което говориш е резултат от ИЗпУтването на мъжете. Мъже се епилират, скубят си веждите, обескосмяват си задниците и т.н, висят по някви Молове и хипермаркети и са заприличали на жени... И това ако не е изпУтване ... здраве му кажи.
Рекламата е добра, но за съжеление вече е късно, защото като един път станеш путьо връщане на зад няма.
цитирай
10. buket - Че то вие спасявате почти всичко
20.06.2009 17:14
Само мъжа с пачка пари се прави на пуяк /все още/.:)
Шегувам се, малко, сложна е темичката.
Аз се възмущавам че освен да сменя канала, трябва и да намаля звука, защото той гръмва преди всяка реклама.
Добре, прехвърлям на друг канал но те се изхитриха и всички реклами вече са в една и съща минута..А може да има спящо бебе, или човек...
Това си е чист тероризъм.:)
Чул съм че има забрана за увеличаване звука в рекламите...
цитирай
11. sahaj - вдигам
22.06.2009 14:48
нищо че съм мъж ама не мисля че трябва да си като тия в рекламата та да пиеш бира :))))))))))))))))))))))
такива екземпляри наистина са рядкост затова не си виждала
цитирай
12. lubima - ааа виждала съм sahaj ! но никак не ...
22.06.2009 14:57
ааа виждала съм sahaj ! но никак не съм очарована))да ме извиняват всички рокери но аз поне не си падам по толкова космати "мъжкари"...незнам защо но като ги гледам...у мен си мисля че и ужасно вонят...и че всяко тяхно изречение започва с "мамка му...."е така ли трябва да изглежда независимия мъж))
цитирай
13. mitchell - тази реклама е дразнеща защото е ...
23.06.2009 09:20
тази реклама е дразнеща защото е глупава. много е тъжно това внушение, че мъжът може да бъде спасен ако пие каменица и стремейки се към формални белези като "ходене неглиже", "непоносимост към шопинг терапията", "неполиване на цветя" и т.н.
ценностите които характеризират мъжете - отговорност, великодушие, себераздаване и способност да създаваш и градиш приятелство ги няма. така тази реклама проповядва олигофрения обилно полята с алкохол.
иначе и аз не разбирам за какво е необходимо да се мотае човек в мола по цял ден, за какво да се епилирам след като съм космат, и за да си гладя нещо друго освен официалните панталони и ризи и то само в случаите, когато някой друг не го е направил...
а сезона на дините е прекрасна реклама.... но войнствените жени никога няма да го почувстват.
цитирай
14. ssstto - най-гейската мелодия която съм чувал
25.06.2009 22:43
много тъпо парче е избрало тъпа песен рекламата. изобщо не си личи, че се изпълнява и от мъж, който в клипа на песента изглежда и се кълчи супергейски. тая песен е унижение за всеки мъж и особено за джон траволта
цитирай
15. burberry - Нищо не сте разбрали от рекламата :+)
30.06.2009 17:12
Идеята й е, че главните герои, в случая мъжете, стават истински мъже, едва, когато се подкрепят с бира-две. Някак мъжествени стават, смели и са готови да се изрепчат на жените си. На трезва глава никога няма да им хрумне да кажат на нежните си половинки "Не"

Викам му аз на моя "Пий бе, пий, да си кажеш всичко". А той: "Не, няма да пия!" И си трае... Не смее да пие, че ще вземе да му дойде пияната смелост и после ще станем на кълбета... "Не" ще ми вика... на кого ще викаш ти "Не" бе...
:)
цитирай
16. lubima - хахах и аз имах подобни съмнения. . . ...
30.06.2009 17:18
хахах и аз имах подобни съмнения....даже не съм убедена, че точно всички герои от рекламата след една-две бири набират смелост да се "оДзверят" на половинките си...ама айде))))...но поне за мен....тия космати, миризливи ...мъжкари....ууаууууууу мъжкари ли казах)))....изобщо не отговарят за представата ми за съвременен интелигентин мъж....пък може и да греша знам ли)))на аз да си кажа ;-)
цитирай
17. анонимен - на жената в устата
02.07.2009 20:08
тъпи путки комплексарки рекламата е най добрата - шибания мол е запутки да си веят циците цял ден да им гледат новите обувки и дрешки щото я сърби путката да е желана. сини неща не пия - жените пият (те в тая уста кво ли не слагат), ще звъня натъщата само за да и кажа да дойде да си вземе мършичката да не ми пречи на мача. Дистанционното си е МОЕ, пералнята и пудела са си нейни! Колата си е моя! Не чакам никой, камоли нея! В спа център ще стъпя ама в Тайландски да ми лъснат бастуна щото от тея форуми жените си забравиха предназначението!!!
цитирай
18. анонимен - и понеже авторката на бога няма да ми публикува мнението ще и кажа
02.07.2009 20:09
ДА ГО ДУХАШ И ТИ !!! ЩОТО МИ Е ЯКО И ЗАЩОТО СЪМ МЪЖ!!! И ЗАЩОТО СТАВА КАКВОТО ИСКАМ!!!
цитирай
19. lubima - анонимен: и ти защо си помисли, че ...
02.07.2009 20:46
анонимен: и ти защо си помисли, че няма да ти публикувам коментарите))...щот си мнооо прост нали....ха на бас, че нямаш ни жена, ни тъща....и караш кола по-дърта от тебе дори....а за Тайландски МОЛ-ове само на сън нали))))...ай ходи да си лъснеш сам бастуна, че няма кой да ти помогне))) помиярче))
..П.П....а ако искам и ще го духам...и знаи що?....щот си има кво да духам....сдухан комплексар такъв...поне си влез от профила "мъжо".... страхлив))
цитирай
20. sahaj - точно така
02.07.2009 20:58
постави го на мястото му
цитирай
21. lubima - sahaj такива като този анонимен ...
02.07.2009 21:09
sahaj такива като този анонимен освен съжаление не будят нищо друго у мен....."кооолко мъка има на този свят...." - казал Моканина))))..против анонимните коментари съм..и наистина рядко ги публикувам...но тоз заваллла направо си го изпроси...очаквам му следващия анонимно-заядлив коментар))е не ми харесва, че трябва да съм вулгарна в отговорите си но...каквото чука това се обажда))
цитирай
22. sahaj - така е
02.07.2009 22:20
мисля че този е същия , които пишеше коментари с подоно вулгарно съдържание и в моя блог та и аз му отговорих по същия начин като теб, ама какво да се прави тя простотията по хората ходи такова му възпитанието на човека , той си мисли че с това е интересен не е кадърен да напише нещо по умно , толкова по интелигентени начини има да убидиш човек въпреки че не виждам за що би трябвало да се убижда който и да било но някои хора явно с простотията си не мислят така . Ми като не му харесва да си взима простотията и да напише нещо просташко в собствения си блог. приятна вечер на вси4ки останали.
цитирай
23. lubima - e да ама такъв вид комплексари ос...
02.07.2009 22:22
e да ама такъв вид комплексари особенно много дърат да "изкажат" мнение по някой въпрос...и като горката им глава не може да роди нищо освен няколко простотии на кръст...)))ахах представям си колко е бил горд с творението си)))ехееееее цели два коментара...ами той сега ще излезе в отпуска ;-)
цитирай
24. анонимен - A we vie ludi li steee
08.07.2009 00:53
birata e 4ast ot dostoinstvoto i otli4itelen beleg na vseki edin samouvajavasht se muj...reklamata e za muje..nikoi ne iska jenite da i se kefqt!vsi4ki znaem 4e ima ujasno mnogo razli4iq m-u 2 - ta pola i e normalno..am i otnosno rokerite as ne sum vijdal jena koqto da ne se kefi na motori...p.p. noo e dobra reklamata NE NA OBRUSNATITE KRAKA I MALKITE PISHKI :D
цитирай
25. анонимен - Kameniza rulzzzz!
17.07.2009 12:57
Abe q traite be jenski, 6a sa namesvat v temi det ne sa za tqx! 6a porkam bira dokat sum jiv!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963678
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031