Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2009 20:45 - Не поканен гост))
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 5630 Коментари: 6 Гласове:
1



Спомням си от часовете по биология, че в България живеят няколко вида скорпиони..Но незнам защо съм решила, че са в Западни Родопи ;-)....не съм си и помисляла, че се срещат в големите градове)
Да ама Не)))....
Сутринта се събудих от възторжено-ужасените викове на дъщеря ми..Докато успея да отворя очи и да осъзная от къде се вдига врявата съпруга ми и двете момичета влязоха в хола видимо развълнувани, носейки нещо в една бяла салфетка....и разбира се спореха..."Скорпион е това...Скорпион у дома...УАааууу...ужас"- викаше малката ми дъщеря..."Мх...скорпион...паяк е, но мутирал" - спореше за спорта голямата.
Разбира се спора беше решен благодарение на добрия стар google.
Оказа се, че в България живеят не един, а цели два вида скорпиони))

Скорпиони(Scorpiones)
Скорпионите са разред животни с осем крака, принадлежащи към клас Паякообразни.В България от този разред се срещат 2 вида: Карпатския скорпион (Euscorpius carpathicus) и Италиански скорпион (Euscorpius italicus).Те са сравнително дребни - достигат съответно до 4 и 5,5 см дължина.Хранят се главно с насекоми и паяци.Първият вид се среща както в Северна, така и в Южна България, а вторият е разпространен само в Южна.Тези на снимката са Карпатски.Ужилването им е безобидно.
А ето и малко снимчици на нашето скорпионче))....няма си име))

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

П.П. ...не съм толкова смела да пипам скорпионче, макар и безобидно))на снимките е упоено с дезодорант))
/заради това не е излязло много добре ;-), а не защото снимах с мобилния си/



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - То и упоено може да жили. :) Г...
25.06.2009 20:56
То и упоено може да жили. :)

Голям куражлия си, нищо че е безобидно ужилването им.
цитирай
2. lubima - аааа голяма съм страхливка даже...
25.06.2009 20:59
аааа голяма съм страхливка даже))но като прочетох, че не е отровно го пипнах....гадно студеничко е на допир)
цитирай
3. cefulesteven - lubima
25.06.2009 21:08
Преди две години, когато живях в една мелница едно ми беше изпълзяло в стаята. Качвам се на фотьоила и оттам го пляскам с един топ хартия: петстотин обемни листа...

После на цял град разказах какъв съм "куражлия", хубаво, че не грабнах пушката да го стрелям...

То, може и защото за пръв път виждах, иначе от дребни гадинки не ме е страх, нито от по-големи като змии да речем, но едно такова здраво ме стресира.
цитирай
4. lubima - хахахах. . . а аз изпитвам панически ...
25.06.2009 21:38
хахахах...а аз изпитвам панически страх от змии..веднъж на един пикник "срещнах" една...такова тичане му едарих в посока обратна на нея, че би ми завидял и олимпийски шампион)...но мен ме е гнус да ги обивам дребните насекоми...дори и комари мразя да трепя..
цитирай
5. panazea - Страхуваме се , защото не ги познаваме
30.06.2009 17:40
Под балкона ми беше дошла на гости една змия , усетила , че е хубаво и се настанила . Аз я гледам , тя ме гледа . И двете се страхуваме. Какво си мислите , че тя не се страхува , като ме гледа толкова голяма ? Аз се чудех как с добро да я успокоя. Ама тя си тръгна .
цитирай
6. lubima - и мен след случката на пикника моя ...
30.06.2009 17:44
и мен след случката на пикника моя съпруг ме успокояваше с думите...."недей така сега де...ами представяш ли си горкото животинче...видяло себеподобно, но 100 пъти по-голямо...ами тя сега горката цяло лято няма да се покаже от дупката си")))...а от скорпиончето...някак не се страхувам...но незнам какво да правя с него...мисля да го занеса в морската и да го пусна там---сигурно ще е много по-добре отколкото у дома...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963638
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031