Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2009 07:42 - Дянков обвини журналиста на Дарик Кирил Вълчев в неплащане на осигуровки
Автор: lubima Категория: Новини   
Прочетен: 3220 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 20.11.2009 07:50


 Виж ти ;)..че и не обичат да ни задават неудобни въпроси журналистите!Случайно попаднах на тази статия впечатли ме не друго, а това, че нашия финансов министър очевидно очаква аплодисменти...за какво ли...и той не е наясно, но когато въпросите не са му много удобни....ами просто си тръгва!

image

 

Вицепремиерът и министър на финансите Симеон Дянков обвини журналистa на Дарик и водещ на обзорно-политическото предаване „Седмицата" Кирил Вълчев в неплащане на осигуровки.

В интервю, взето за декемврийския брой на списание „Правен свят", собственост на Дарик радио, вицепремиерът и министър на финансите на Република България Симеон Дянков обвини директно журналиста Кирил Вълчев в неплащане на осигуровки.

Ето какво си говориха двамата:

Кирил Вълчев: Защо увеличавате двойно прага за самоосигуряващите се? Така се губи всякакъв ефект от намаляването на процента, с който се осигуряваш?

Симеон Дянков: Казва кой?

Кирил Вълчев: Аз ви казвам, аз самият се самоосигурявам.

 

Симеон Дянков: Колко получавате, каква ви е заплатата?

 

Кирил Вълчев: Накрая на всяка година стигам до максимума и си внасям всъщност максимума, но сега вие ще ме накарате да внасям текущо през годината два пъти повече.

 

Симеон Дянков: Да, защото криете доходи.

 

Кирил Вълчев: Не, аз не крия.

 

Симеон Дянков: Ама ние за вас знаем, че криете доходи.

 

Кирил Вълчев: За кои нас?

Симеон Дянков: За вас конкретно знаем, че криете доходи.

Кирил Вълчев: Откъде знаете?

Симеон Дянков: Ами знам. Добре, на мен това интервю не ми харесва по начина, по който говорите и си тръгвам.

"Дали това е практика на г-н Дянков да проучва журналистите, с които предстои да се види и даде интервю? За съжаление попадна на неподходящия човек, тъй като аз не крия доходи и от много години се осигурявам върху максималния доход. Не зная как да тълкувам думите на г-н Дянков, може би като заплаха към мен, не знам какво иска да ми каже. Наистина съм озадачен", заяви Кирил Вълчев.image

 

                                                       източник: интернет


     


Тагове:   Дарик,   осигуровки,


Гласувай:
6



1. diso - Няма как да знам дали журналистът си плаща осигуровките,
20.11.2009 08:13
но не харесвам отговорите на министъра. Поведението му е арогантно, като на човек с власт, който знае, че не е прав.
Ако е имал данни, в подкрепа на твърденията си, защо не са взети мерки от съответните органи? Или е по-удобно да се държат като коз за изнудване на журналиста и за държането му в послушание. А може и министърът да е "стрелял напосоки"?
цитирай
2. boristodorov56 - Когато и държанието ти е като постна пица с три маслинки -
20.11.2009 08:13
юпита като Дянков все ще ни отварят очите.
Този колосален глупак,
е абсолютно безполезен за развитието на държавата като цяло.
Досега не е направил нищо, което да показва някакви изключителни умения,
освен хватки дето и дядо ги е правил преди 100 години - като нямаш пари - не харчиш.
Големия специалист - с какво е стимулирал бизнеса, потреблинието и износа? Това са трите фактора, които ще изправят на крака икономиката ни.
цитирай
3. lubima - boristodorov56 изцяло подкрепям ...
20.11.2009 09:53
boristodorov56 изцяло подкрепям мнението ти!Не съм специалист във финансите..но ми се струва, че единственния резултат от тези мерки ще бъде...повече имигранти...българи които ще потърсят добрия живот другаде!..
цитирай
4. lubima - diso честно казано по-съм склонна ...
20.11.2009 09:55
diso честно казано по-съм склонна да повярвам на журналиста!На тоя смешник вече никой не му вярва/ако изобщо някога е печелил доверие/...тръгнал си е от интервюто!защо?.не е ли логично ако има такива докадателства да ги представи???....божееее какви мошенници сме си избрали само!!!...отново!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973925
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930