Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2011 21:21 - Отиде си Иван Славков
Автор: lubima Категория: Новини   
Прочетен: 2820 Коментари: 6 Гласове:
19

Последна промяна: 02.05.2011 09:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   

Батето ни напусна, но остави доста след себе си. Ще го помним с блестящото си остроумие.

* "Канят ме за президент на Левски, защото знаят, че само аз мога да ги направя шампиони. Ама още обмислям, защото и ЦСКА ме искат."
(На церемонията по награждаването на спортистите на годината)

* "Признавам, че футболът ни е в нокдаун, но пък държавата ни е в нокаут." 
(след срамната загуба на националния ни отбор по футбол от Чехия с 0:6) 

* "Вие що си губите времето с футбол, бе? Какъв хубав Винпром имате с ракия и вино, а си трошите краката с топка. Я да се поправите!" 
(Към футболистите на Поморие) 

* "Най-голямото ми постижение в личен план е, че изтърпях съпругата си Валя още една година. Ще ревизирам основно живота на съдиите. Ако разбера, че вземат рушвети, ще им наредя незабавно да почват да делят с мен, щото ще ги навра в миша дупка. Както може съдебната система да търпи съдии, които по 10 години да не решат по едно кокошкарско дело и да останат недосегаеми, така и аз ще дам на моите футболни съдии имунитет. Да лапат, колкото искат рушвети, а аз няма да ги закачам, стига да делят с мен. Ето, на Колина, дето казват, че не дал дузпа за белгийците, ще му занеса подарък. Аз знам как да му го дам и да не го закачат от ФИФА."

* "Когато аз казах куци коне, бях много прав. Купуваме осморазредни футболисти от чужбина. Не даваме път на нашите." 
(по повод привличането на чуждестранни футболисти в българските отбори) 

* "На мен на този турнир тук най ми харесаха стюардесите." 
(по време на турнир за аматьорски футбол; бел.авт. - Славков вероятно има предвид момичетата на "Каменица", които изпълняваха ролята на мажоретки) 

* "Уволнявам феновете!" 
(на въпрос на журналист дали ще бъде уволнен националният треньор Пламен Марков) 

* "Първо, този човек, Вуцов, не може да бъде отстранен от футбола. Така че, каквото реша, това ще правя. Не е той препъникамъкът в българския футбол." 
(в отговор на журналистически въпрос дали ще бъде уволнен главният секретар на футболния съюз Иван Вуцов, който е кумец на Славков) 

* "Какво висше има в нашето първенство, че да се нарича Висша лига?!" (по повод решението за възстановяване на старото име А група по футбол) 

* "Нека стачкуват, това много ще ме облекчи, защото ще си останат тези, които играят за здраве. Да стачкуват колкото искат." 
(по повод заплахите на отбори за стачка) 

* "Развалиха Караиванов в дебелариума и затова го уволних. Аз съм го назначил, аз го уволних!" Иван Славков по повод изгонването на пресаташето му от БФС 

* "Порточанов е като маймуната - нависоко и с лъснал задник." 

* "Вижте какъв финал само. Имаше бой, голове, жълти и червени картони, дузпа. Става за цветна телевизия."
(След финала за купата на България Левски - ЦСКА 2:1; 2005) 

* "Писна ми от конгреси! Няма за какво да се събираме пак. Знаете, че когато има конгреси, обикновено ги печеля." 
(след тегленето на жребия за купата на България по футбол през 2000г.)

 

* "Искам в Брестник кебапчетата да растат по лозята. Говорил съм и със земеделския, и с финансовия министър да лобират пред Бойко Борисов да слее Свети Валентин и Трифон Зарезан. Така от всеки салкъм ще растат и по две кебапчета".

* "Като се връщам назад в спомените - тръгнах от физкултурата, минах през културата и се върнах пак във физкултурата." 
(след получаването на титлата доктор хонорис кауза от НСА) 

* "Всяка жаба да си знае кочината, пардон, гьола." 
(по адрес на военния министър Николай Свинаров) 

* "Като стана президент парламентът ще се състои само от мен и още един. Няма да харчим пари. Ще бъде само един стол и той ще бъде с дистанционно управление." 

* "Обяснявам на чужденците, че в България "луда крава" няма. Те ме питат как така няма. Викам: "Ми няма. В България останаха шест крави и аз ги знам поименно." 

* "В това е истината (сочи подаръците от чуждите делегации), а пликчетата може и насаме да ми ги дадете." 

* "Първият кретенизъм е, че съм извън закона. Няма никъде плакат, че съм аут. Гледал съм поне 250 американски филма за тези извън закона. За главите им дават от 10 000 долара и нагоре. Жена ми казва, че ако обявели толкова, щяла да ме предаде. Значи, ако съм извън закона, трябва да ме доставят жив или мъртъв." 

* "И напишете утре, кандидатирам се за кмет на София. Да, за София, а не Софиянски. Ще разруша всичко. Бакърджиев бутна мавзолея, аз ще разруша всичко. Ще оставя само едно поле и една къща."

* "Добре съм, щом осъмнах." 

* "Доброто прекарване е винаги там, където съм. Скучно ми е там, където ме няма." 

* "Срещу фашистите ми е било най-трудно, просто защото не съм се засичал с тях." 

* "Не аз се ожених по сметка за Людмила Живкова, а тя за мен, за да получи софийско жителство - нали баща й е от Правец." 

* "Реферите трябва да ги извеждаме с бронтранспортьори. Или да ги вдигаме от игрището с хеликоптери. Нали в крайна сметка трябва да бъдат спасени." 

* "Единственото място, където нещата не куцат, е футболният съюз. Някои футболисти куцат, но не и БФС." 

* "Аз съм щастлив! Заминавам, а жена ми остава в България." 

* "Полицията ще пази някой по пътя да не духне огънчето." 
(при преминаването на олимпийския огън за игрите в Атина 2004 през България) 

* "България винаги е плакала някой да я оправи. Големият брат, малкият братовчед. И ни оправят, ама те винаги са отзад. Стига толкова!" 
(за народопсихологията на българите) 

* "Ще си го върнем, когато ми цъфнат налъмите." 
(на въпрос дали ще си върнем иракския дълг) 

* "Не ми говорете за САЩ. Такава държава за мен не съществува. Аз закрих САЩ, те вече са само военен полигон и производствено предприятие." 

* "Повече няма да стъпя в САЩ. Те са едно предприятие, а не държава. Пък и ми се ходи там толкова, колкото на американския посланик в село Лиляче. Нека дойде тук да ме интервюира, няма да му искам виза." (След като Консулската служба на САЩ в София отказа да даде виза на Иван Славков, защото той не пожела да се яви на интервю). 

* "Когато предупреждавах, че не трябва да се навираме там и да играем по свирката на американците, никой не ме слушаше и ми се подиграваха. А когато обстрелваха базата ни всяка нощ, всички ми дойдоха на самолетоносача. Няма смисъл да наливаме още вряща смола в сърцата на арабите. Всичко в тази война е фалшиво." 
(по повод войната в Ирак) 

* “Може ли бе, да им дадем да затворят няколко улици. Техни зелени барети, негри, да не дават да си вляза у нас на “Кърниградска” във футболния съюз. Тези същите, дето на летището в Атланта ме съблякоха гол, все едно съм Осама бин Ладен. И един от тях, негър, ме опипа не по носа. Жена ми отива в консулството им, дето аз даже не го знам къде се намира. Проверяват я като международен терорист техните солджъри и не є дават да пуши. А в същото време пред портата на посолството ни във Вашингтон разстреляха наше момче българче. Къде го има това. Затова аз съм я закрил тази територия” – и пак за американците.




Гласувай:
21



1. tota - Бог да го прости!
01.05.2011 23:34
Всеки със своята съдба...
цитирай
2. ivanna4ev - Не им изнася на днешните демократи ...
01.05.2011 23:37
Не им изнася на днешните демократи Батето - не защото той е "светец" ,а защото те са дрислювци.
цитирай
3. hristo27 - Човек с разностранен характер. Но ...
02.05.2011 08:12
Човек с разностранен характер.
Но пък си беше пич!!!
цитирай
4. edinman - ivanna4ev
02.05.2011 22:54
А на вчерашните/?/ изнася или внася господин Начев?
цитирай
5. ivankalilova - Мир на праха му !
03.05.2011 15:40
Мир на праха му !
цитирай
6. ivanna4ev - А на вчерашните/?/ изнася или внася ...
03.05.2011 22:28
edinman написа:
А на вчерашните/?/ изнася или внася господин Начев?

На вчерашните...на тях не им дреме, edinman.Каквото можаха те- направиха го.Продадоха майки бащи,деца и внуци,минало и бъдеще и са щастливи - припечелиха от това някой,ако и да е вмирисан,цент.И заслужено се гордеят - все пак превърнахме България в една модерна държава с един проспериращ народ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963863
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031