Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 22:42 - Мис Кралица Бургас - Плаза
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 4996 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



 Едно приятно събитие проведено ..отново в МОЛ - Бургас на което станах случаен свидетел)Не знаех за това мероприятие и бях приятно изненадана и особенно много се зарадвах, че фотоапарата беше в мен и ще имам възможност да пощракам)За съжаление нямах възможност да остана до края на конкурса за да видя победителките...но за сметка на това успях да "щракна" подготовката на марките красавици....Вижте и вие какви малки сладки кипри са..Не се наемем да посоча моя фаворитка...защото всички са наистина много чаровни сладурани!

image

image
  
Първото момиченце което ми позира още преди да дефилира))..сладурана...
image

аййй...каква кипра красива))...успехчета малка красавице)))

image

  Подготовка преди дефилето...

image

май сме малко уморени....но как само се усмихваме)))...

image

image

image

 Вече няма търпение тази малка принцеса....

image

Ето и следващат кукла която застан пред обектива ми))....красавица нали!!!??...

image

image

 А това са дамите в по-голямата възрастова група..

image

image

Началото на дефилето....Уви....нямам време за повече снимки...трябва да продължа с гостите си да покажа другите красоти на града ни....

image
 Трудна се очертава работата на журито!!Дано да са безпристрасни)))...

image




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Момичетата бяха
13.07.2009 13:27
красиви , но организацията куцаше отвясякъде. Искаха да направят голямо шоу с малко средства - е не се получи.
цитирай
2. lubima - аз незнам какви средства а вложени. ...
13.07.2009 16:24
аз незнам какви средства а вложени...дори не знаех, че ще има такъв конкурс...а ти видя ли коя от тях спечели първенството)))има ли някоя от малките красавици които успях да снимам да са с призови места?
цитирай
3. анонимен - И аз бях там, савсем случайно-ку...
14.07.2009 14:07
И аз бях там, савсем случайно-купувах на сина ми обещана играчка и спрях да ги гледам.Интересно беше-спечели много хубаво момиче-номер 13-със сини очи и черна коса.А пак малките принцеси бяха страхотни - имаше едно момиченце , което беше безумно красиво - с бяла рокля и бели цветя на косата, мисля, че е спечелила Мис България.То ми хареса най-много от всички.
цитирай
4. анонимен - soldier
15.07.2009 08:44
много малко момичета участваха ама на мен ми хареса която избраха. а относно малките - тези които са снимани по-горе - извинявам се много ама момиченцето с кафеникавата рокля не става за Мис.то е много ниско,смотано и няма данни.Виж това с синята рокля е друго нещо.
цитирай
5. анонимен - мммм
15.07.2009 12:24
ако изключим това че организаторите и водещата объркаха марките на банските които представяха момичетата,всичко беше ок,вместо Sugarfree на първата група представиха и двете като-skiny,абе нямам думи.Иначе спечели момиче което мислеше че конкурса е нагласен:)
цитирай
6. анонимен - stela
15.07.2009 12:50
Банските на Sugarfree наистина са много хубави ,аз лично 2 имам от тях и сум много доволна
цитирай
7. анонимен - http://www. malkamiss. com/news. ...
15.07.2009 13:56
http://www.malkamiss.com/news.php
цитирай
8. анонимен - http://www. malkamiss. com/news. ...
15.07.2009 13:57
http://www.malkamiss.com/news.php informacia za malkite princesi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973961
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930