Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 23:27 - Улично осветление...във вашия комплекс има ли....?
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 5838 Коментари: 19 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Меден рудник” е най-големият и най-бързо развиващ се комплекс на град Бургас. Населението му от 80 000 души на практика е 1/3 от жителите на Бургас. В основната си част те представляват трудоспособното население на града и се грижат и работят за неговия просперитет.Поради отдалечеността си от централната част на града и липсата на ангажираност и контрол на местната управа, жителите на комплекса са изправени пред доста сериозни проблеми.
 Част от уличното осветление в "Меден Рудник" не работи, тъй като изградените  стълбове са ликвидирани в резултат на строителството на нови жилищни сгради.Живещите в този комплекс сме принудени да се ориентираме като прилепи, защото уличното осветление не работи.

Направих няколко снимки от "нощния изглед" от моя прозорец))


image

Не...това което се вижда на тях не е звездно небе...а единственните светлини от прозорците на окъснелите ми съседи...и единственното осветление в междублоковото пространство!

image

Добре, че понякога минава някоя позакъсняла кола....

image

Но след като отмине по пътя си отново мрака се разстила около блоковете....

image

Ние като добри граждани ще си платим данъците и ще се прибираме с фенери в домовете си,а изпълнителните служители ще си вземат заплатите.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mikaela19 - Ужас! Моят квартал в Сливен е о...
30.07.2009 23:33
Ужас!
Моят квартал в Сливен е осветен:)
цитирай
2. lubima - mikaela19 ужас е!!а децата ни се ...
30.07.2009 23:35
mikaela19 ужас е!!а децата ни се прибират по тези улици...
цитирай
3. ka4ak - ми като си траете
30.07.2009 23:49
и плащате,,,
цитирай
4. lubima - :(. . . . . а уж не си траем много. . . . но ...
30.07.2009 23:50
:(..... а уж не си траем много....но пък как само си плащаме...а това е централна част на комплекса))))идея си нямам как е в последните зони!
цитирай
5. анонимен - Меден рудник
31.07.2009 10:08
е символ на мъката и страданието :))))
цитирай
6. lubima - анонимен, не бих казала, че е символ ...
31.07.2009 12:08
анонимен, не бих казала, че е символ на мъка и страдание!Това си е твое лично мнение.....
цитирай
7. dorichela - Около нас всичко е светло, рядко се ...
31.07.2009 13:19
Около нас всичко е светло, рядко се случва да не работи някоя лампа...
цитирай
8. анонимен - Меден рудник е една грешка на тот...
31.07.2009 19:47
Меден рудник е една грешка на тоталитарното време. Бургас трябваше да се развива по пътя към Слънчев бряг и София.
цитирай
9. анонимен - Наистина,мъка...
01.08.2009 02:05
Момиче,за първи път влизам в блога ти тази вечер.Прочетох някои от постингите ти и ти оставих коментари.
Далече съм от теб,но те разбирам.Може би и аз бих реагирал по същия начин на тази тъмница.Това е България и трябва да го приемеш,въпреки че,според мен,е по-добре да търсим промяната.
А,тя,промяната,ще дойде едва след като успеем да се самопреодолеем.
Поздрави и целумки.
цитирай
10. lubima - анонимен 9 аз по-скоро се надявам на ...
01.08.2009 02:11
анонимен 9 аз по-скоро се надявам на някаква промяна...и вярвам в нея!!
цитирай
11. nkf - Аз съм в "Зорница", д...
01.08.2009 14:59
Аз съм в "Зорница", доста далеч от "М.Рудник" , но тк проблеми с осветлението не е имало , поне в последните 17 години .Лично аз съм доволен от осветлението и от цялостната подръжка на квартала (особено зелените площи и пространства).Последните години се се ремонтираха основно детски площадки,сложиха се нови кошчета за смет(до преди няколко годи буквално липсваха).
Според мен би било по-добре "М.Рудник" да се обособи отделно от Бургас .В никакъв случай не целя да обиждам,но Той не е част от Бургас, както и да го погледнеш.На мен Сарафово и Ветрен са ми по -близо,а същевременно съм на 15 минути пеша от центъра..
цитирай
12. lubima - аз дори и не си помислям да се обиждам ...
02.08.2009 22:32
аз дори и не си помислям да се обиждам nkf))..преди живеех в Зорница и си напълно прав, че там ифраструктурата е мноого по-добра от тази на М.Рудник..но това пък е комплекса който непрекъснато се развива и разраства..надявам се скоро строителните площадки да станат...детски площадки със нужното озеленяване, кошчета за отпадъци...и разбира се ...осветление))
цитирай
13. borsi - При мен свети.
03.08.2009 02:23
При мен свети.
цитирай
14. nkf - аз дори и не си помислям да се обиждам ...
03.08.2009 23:55
lubima написа:
аз дори и не си помислям да се обиждам nkf))..преди живеех в Зорница и си напълно прав, че там ифраструктурата е мноого по-добра от тази на М.Рудник..но това пък е комплекса който непрекъснато се развива и разраства..надявам се скоро строителните площадки да станат...детски площадки със нужното озеленяване, кошчета за отпадъци...и разбира се ...осветление))

Дано има решение на проблемите в "М.Рудник" и то в най-близко бъдеще,искрено го желая.Точно поради това считам,че би било най-добре вашият комплекс да се отдели административно от Бургас и да се обособи отделно.

П.С. Значи сме били съседи :)
цитирай
15. анонимен - мнение
04.08.2009 11:46
Аз също живея в жк"М.рудник".,но положението не е чак толкова плачевно.Защо ли?Снимките са истина,но от Вашия прозорец.Съжелявам,че нямам в момента от моя да ви пусна осветление-например по ул.Тодор Грудов в селото.Не посочвате района,което го прави анонимен,но четох ,че скоро край стария битак са изскубнали цяла касета за осветление.А за вашия проблем на кого сигнализирахте или просто ревете в блога?
цитирай
16. lubima - nkf. . . е да. . . били сме съседи. . . ...
04.08.2009 20:21
nkf... е да...били сме съседи...Зорница си остана комплекса който най-много харесвам..и се надявам до година-две пак да сме съседи)))Някак...не мога да свикна в рудника)))
цитирай
17. lubima - анонимен 15. . . . хаха ами рева си...
04.08.2009 20:23
анонимен 15 ....хаха ами рева си)))че дано някой ме чуе....разбира се че са се обадили където тябва...но за сега няма никакъв резултат...е точния си адрес не бих написала...само да информация...става дума не за крайните райони на М.Рудник...а за доста централно място))
цитирай
18. thewildrose - ужас наистина
16.08.2009 13:01
Не съм се разхождала вечер из Меден рудник, защото ме е страх. На моята улица е осветено, но няма как,защото аз живея съвсем в началото. Явно се осветяват само главната улица и парка.
цитирай
19. lubima - thewildrose snimkite ne sa ot zona B ...
16.08.2009 13:08
thewildrose snimkite ne sa ot zona B ili G.........tova e zona A..na dosta ojiveno mqsto!Dori nqma postaveni lampi za uli4no osvetlenie..a az svetlina tarsq)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1974300
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930