Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 00:16 - малко среднощни усмивки)))
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 4218 Коментари: 17 Гласове:
10



Като бях малък ми казваха:"Яж! Че няма да те вземат войник! "... Защо ядох?

********

Младост - това когато вече не вярваш, че за Нова Година ще дойде при теб Дядо Коледа, но се надяваш, че ще дойде при теб Снежанка

************

Зимно правило номер едно :Не лапайте снежинки докато не се убедите че всички птички са отлетели на юг.

************

Много ергени мечтаят за красива, умна и добра жена. Много женени мъже мечтаят за същото

*****************

Или животът е прекрасен, или аз съм мазохист...

***************

Няма жени с криви крака, има с ергономични

************

Парите идват и заминават... и заминават... и заминават!!

**************

Живтоните, които са много малко ги записват в Червената книга, а тези животни, които са много в готварската книга

******************

Ако животът е тъжен, поне заплатата да е смешна

******************

Не обичам да се напивам в присъствието на тъща ми. Неприятно ми става да я виждам двойна...

**************

Има два начина да спориш с жена:Да спориш или да не спориш... Нито един не помага

**************

Тя го погледна и разбра, че Дарвин е бил прав

***************



Животът е като седенето в интернета: смисъл няма, а да си тръгнеш не ти се иска

************

Компютърът е почти като човек. Единствената сериозна разлика, е че като сгреши нещо не прехвърля грешките върху друг компютър

*****************

Жените най-често имат два проблема: няма място в гардероба и няма какво да облекат

*****************

Идеалният мъж не пие, не пуши, не играе хазарт, не спори и не съществува.

*****************

Парадокс:Съвременнта жена си боядисва косата, слага си фалшиви нокти и мигли, прави си корекции на фигурата, опъва си кожата на лицето, слага си силиконови гърди... И се оплаква, че в днешно време е трудно да се намери истински мъж

*******************



Три периода в живота на жената:През първия трови нервите на баща си.През втория на мъжа си.И през третия на зет си.

****************

По какво можеш да познаеш, че една блондинка е от Пловдив?Докато работи на компютъра ако и кажеш "кликни" тя кляка...

******************

Две блондинки си говорят:

- Муцка, страхотен филм гледах вчера, и музиката страшна - от Бетовен!!

- Че той и музика ли е писал...

- Ми да!

- Егати кучето...

*************

Що е това русо и умно?

Кокер шпаньол!


Тагове:   малко,   усмивки,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malinko69 - .......
24.10.2009 00:20
това е свежо...добре ми подейства:) лека...
цитирай
2. dorichela - Фаворит!!
24.10.2009 00:21
"Парадокс:Съвременнта жена си боядисва косата, слага си фалшиви нокти и мигли, прави си корекции на фигурата, опъва си кожата на лицето, слага си силиконови гърди... И се оплаква, че в днешно време е трудно да се намери истински мъж"
цитирай
3. lubima - malinko69 радвам се, че ти е поде...
24.10.2009 00:22
malinko69 радвам се, че ти е подействало добре...мислех и картинчици да метна...или поне някое хубаво клипче...но такъв мързел ме е налегнал))...
цитирай
4. malinko69 - ....
24.10.2009 00:23
аз едва гледам вече..:) разбирам те..
цитирай
5. lubima - dorichela и на мен това ми е фаворит. ...
24.10.2009 00:23
dorichela и на мен това ми е фаворит.....и има голяма доза истина ;)
цитирай
6. lubima - malinko69 ааа не)))не ми се спи)...
24.10.2009 00:25
malinko69 ааа не)))не ми се спи)))нещо доста ме е домързяло само)))е дано до утре да ми мине "болежката" ;)
цитирай
7. malinko69 - ....
24.10.2009 00:28
ееееее..приятно прекарване тогава..аз си гушкам малинка и ще спя...бб:)
цитирай
8. lubima - malinko69 приятни сънища ..
24.10.2009 00:29
malinko69 приятни сънища ..
цитирай
9. galinabg - Хахах!
24.10.2009 07:48
Аз си харесах това :Идеалният мъж не пие, не пуши, не играе хазарт, не спори и не съществува.

Поздрави!
цитирай
10. lubima - galinabg хахах Галя ти уби всичко ...
24.10.2009 13:27
galinabg хахах Галя ти уби всичко детско в мен...аз все още си мисля, че някъде го има...е може в моя дом да е...но се прекрева упорито ;)
цитирай
11. kleopatrasv - Чудесно е при теб и аз се позабавлявах със цитатите !
24.10.2009 21:52
Поздравления и весело настроение и тази вечер !
цитирай
12. batstefan - Едно време казваха:
24.10.2009 21:58
Учи за да не работиш!
Защо ли учих толкова.
цитирай
13. lubima - kleopatrasv благодаря Клеопатра ...
24.10.2009 22:11
kleopatrasv благодаря Клеопатра за хубавия коментар)))Радвам се, че се забавляваш тук. И на теб една чудесна съботна вечер желая)
цитирай
14. lubima - batstefan и на мен така ми казваха и ...
24.10.2009 22:12
batstefan и на мен така ми казваха и мама и баба)))...защо ли учих...като изобщо не си работя по специалността)))...е нищо де))знам ли някога може и счетоводтво да водя ;)
цитирай
15. vanya70 - От първата "усмивка" си спомних нещо:
24.10.2009 23:00
Разговор между дядо и внуче:

Д.: Защо ядеш без хляб?
В.: Ами, защото не обичам хляб!
Д.: Като не ядеш хляб, няма да пораснеш!
В.: А защо трябва да порасна?!
Д.: За да учиш!
В.: А защо да уча?!
Д.: За да можеш да работиш!
В.: А защо да работя?!
Д.: За да си „изкарваш хляба”!
В.: Ама, дядо, аз нали ти казах, че не обичам хляб!?!!!!..............

Поздрави и хубава вечер :)))))))
цитирай
16. lubima - vanya70 )))) това наистина е вес...
24.10.2009 23:04
vanya70 )))) това наистина е весело)))накара ме да се смея посред нощ ;)
цитирай
17. elinora - Хаха, готино...
25.10.2009 10:05
Сетих се за онзи виц, че Дядо Мраз е за предпочитане, защото винаги е подпийнал и е с мадама, а Дядо Коледа само с едните елени...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963577
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031