Постинг
14.11.2009 10:22 -
Ето защо чалгата е простотия
Спорът дали чалгата е простотия или просто това е музиката на "народа" е до болка познат. Днес обаче открих нещо, което винаги съм знаел, но никога не съм осъзнавал - разбрах защо чалгата е синоним на простотия. Причината всички я знаете - в поп-фолк песните се пее предимно за мъже, жени, изневери, "секси щакалки", "яки тупалки", и какви ли не глупости редом със скъпите коли, пари и... общо взето до тук спира всичко.
Всъщност това е основната разлика между поп-фолк песните и тези на всички останали стилове - рапа, метъла, пънка, хардкорда, рока, попа и още много други, за които няма да ни стигне материала да ги изброя.
Докато силиконовите мадами радват окото и пеят за поредната изневяра и се чудят да си честитят ли - ето за какво пеят някой други групи:
U2 - още като млада група U2 създава една от най-силните песни наречена "Кървавата Неделя". Песента се пее на всяко тяхно участие и е посветена на Кървавата Неделя от 1972-ра година, когато британски военни части нападат група протестиращи и убиват 14 души, 7 от които тинейджъри. Още 29 са ранени, сред тях има много жени и деца. Песента превърнала се в хит прави събитието известно на всички хора по света.
GreenDay - Светците идват (The Saints Are Coming) - песен, превърнала се в хит през 2005-та година. Песента е посветена на бездействието на най-голямата военна сила в света САЩ, докато урагана Катрина потопи под вода и разруши Ню Орлианс. Поради безхаберието на правителството след урагана загиват 1,836, а още 705 са обявени за безследно изчезнали.
Michael Jackson - Зема (Earth) - песен покорила целия свят, песен, която обръща внимание на проблемите с околната среда и нехуманното отношение на хората към животните. Наред с нея Майкъл Джексън създава много песни свързани с глобални проблеми: We Are the World, The Lost Children, They Don"t Care About Us и много други
Pink Floyd - Another Brick in the Wall известна у нас, като "Тухла в стената". Песен, посветена на Берлинската стена - стена, разделяща Германия на източна и западна. Стена, разделила приятели, роднини и семейства. Песента се изпълнява също от групата Корн на нейни концерти, както и от редица други групи.
Eminem - Mosh - песента е явен протест срещу политиката на президента Джодж Буш и водените от него войни в Афганистан и Ирак. Това не е първата песен на белия рапър, в която се изразява протест към бездействие във връзка със социални проблеми.
Всъщност невъзможно е да бъдат изброени всички песни и групи, които пеят за смислени и важни теми за обществото. За нещата от живота реално, а не за "нещата от живота" на мутресата и простаците, които не ги интересува какво се случва от тяхната входна врата на вън. Истинските групи включват поне една подобна песен в своите албуми, а има групи, които през годините са издавали десетки албуми изцяло посветени на протеста срещу властта или конкретни проблеми. Наред с това са забранените в редица щатове в САЩ - System of a Down, Ministry, които десетки години пеят против Буш (първо баща, после и син), Bad Religion, Щурците, Нова Генерация, Контрол, Хиподил, БТР и още много много много други, които наистина няма как да бъдат изброени.
Ето тук се корени разликата между чалгата и всяка друга музика - в начина мислене, в ценностната система, в идеалите. В това се корени и разликата между феновете на тази музика - за едните е важно колата, телефона и силикона, докато другите се интересуват живо за редица други проблеми случващи се на хиляди километри от тях... защото са хора.
източник:интернет
Всъщност това е основната разлика между поп-фолк песните и тези на всички останали стилове - рапа, метъла, пънка, хардкорда, рока, попа и още много други, за които няма да ни стигне материала да ги изброя.
Докато силиконовите мадами радват окото и пеят за поредната изневяра и се чудят да си честитят ли - ето за какво пеят някой други групи:
U2 - още като млада група U2 създава една от най-силните песни наречена "Кървавата Неделя". Песента се пее на всяко тяхно участие и е посветена на Кървавата Неделя от 1972-ра година, когато британски военни части нападат група протестиращи и убиват 14 души, 7 от които тинейджъри. Още 29 са ранени, сред тях има много жени и деца. Песента превърнала се в хит прави събитието известно на всички хора по света.
GreenDay - Светците идват (The Saints Are Coming) - песен, превърнала се в хит през 2005-та година. Песента е посветена на бездействието на най-голямата военна сила в света САЩ, докато урагана Катрина потопи под вода и разруши Ню Орлианс. Поради безхаберието на правителството след урагана загиват 1,836, а още 705 са обявени за безследно изчезнали.
Michael Jackson - Зема (Earth) - песен покорила целия свят, песен, която обръща внимание на проблемите с околната среда и нехуманното отношение на хората към животните. Наред с нея Майкъл Джексън създава много песни свързани с глобални проблеми: We Are the World, The Lost Children, They Don"t Care About Us и много други
Pink Floyd - Another Brick in the Wall известна у нас, като "Тухла в стената". Песен, посветена на Берлинската стена - стена, разделяща Германия на източна и западна. Стена, разделила приятели, роднини и семейства. Песента се изпълнява също от групата Корн на нейни концерти, както и от редица други групи.
Eminem - Mosh - песента е явен протест срещу политиката на президента Джодж Буш и водените от него войни в Афганистан и Ирак. Това не е първата песен на белия рапър, в която се изразява протест към бездействие във връзка със социални проблеми.
Всъщност невъзможно е да бъдат изброени всички песни и групи, които пеят за смислени и важни теми за обществото. За нещата от живота реално, а не за "нещата от живота" на мутресата и простаците, които не ги интересува какво се случва от тяхната входна врата на вън. Истинските групи включват поне една подобна песен в своите албуми, а има групи, които през годините са издавали десетки албуми изцяло посветени на протеста срещу властта или конкретни проблеми. Наред с това са забранените в редица щатове в САЩ - System of a Down, Ministry, които десетки години пеят против Буш (първо баща, после и син), Bad Religion, Щурците, Нова Генерация, Контрол, Хиподил, БТР и още много много много други, които наистина няма как да бъдат изброени.
Ето тук се корени разликата между чалгата и всяка друга музика - в начина мислене, в ценностната система, в идеалите. В това се корени и разликата между феновете на тази музика - за едните е важно колата, телефона и силикона, докато другите се интересуват живо за редица други проблеми случващи се на хиляди километри от тях... защото са хора.
източник:интернет
Следващ постинг
Предишен постинг
видях го вчера и аз :))
Не споря дали е простотия или не, но е тенденциозно - темите за възхваляване на наркоманията и простотията са основни за много рап-певци, а и в други стилове. Да си припомним "Гумени глави" (Мишо Шамара), ранните "Хиподил" и т.н. Там може да се открие мниго повече простотия отколкото в т.нар. чалга. Друг въпрос е, че много от песните, определяни като чалга, само защото са издадени от "Пайнер", са много повече поп- от изпълненията на някои поп-изпълнители.
цитирайНе споря дали е простотия или не, но е тенденциозно - темите за възхваляване на наркоманията и простотията са основни за много рап-певци, а и в други стилове. Да си припомним "Гумени глави" (Мишо Шамара), ранните "Хиподил" и т.н. Там може да се открие мниго повече простотия отколкото в т.нар. чалга. Друг въпрос е, че много от песните, определяни като чалга, само защото са издадени от "Пайнер", са много повече поп- от изпълненията на някои поп-изпълнители.
кой ти гледа текстовете...важното е да се щрака с пръсти и да се врътка дупе....
цитирайgothic ...след няколко чашки ракия ;)
цитирайdiso не отричам, че има и някои хубави песни от т. нар. "чалга"....дори и да сакрадени от сръбски певици....но и те се броят на пръсти!
цитирайснощи след няколко чаши ракия, винце с пържолите, че и биричка преди това, си пуснах компилацията "Masters of Gothic Rock", така че не е само до алкохола, а и до този, който го поема ;)
цитирайбиричката е екстра и за рока:)) По принцип това ми е любими, но "Уайт снейк" нещо не ме кефят... Две бири, обаче, вършат работа - и на тях почвам да се кефя:))
цитирайgothic ахахха браво на теб)))....аз при толкова алкохол дали ще мога и леглото си да намеря))никак не ставам за компания на чаша ракия ;)
цитирайdiso ...две бири но какви ;)....литърче или два ;Р
цитирайИзразяването има различни форми и по същество това са послания към другите!Разбирането или не разбирането е лично,а след това и групово и т.н.:)))
цитирайka4ak да така е....но за жалост напоследък посланията във фолк-песните са .....само секс и пари!Това ли трябва да е ценностната система на младите?
а що се отнася до свободните поети....аз не мога да сравня тяхните послания с тези на чалга певачките
цитирайа що се отнася до свободните поети....аз не мога да сравня тяхните послания с тези на чалга певачките
11.
ka4ak -
Свободния поет е всеки един човек и независимо в коя област е,той или тя,творят и изпращат послания!
14.11.2009 12:30
14.11.2009 12:30
Самото наличие на диалог/достатъчно е да разглеждаш една картина примерно,за да контактуваш с автора и да разбереш какво иска да ти каже/в разговор,в писан текст,в музика или в няква комбинация от изразни средства,действия или бездействия,това са послания!Само ако си чисто сам и няма други,не можеш да си свободен поет,защото няма на кой да предадеш твоите мисли!Така че всеки един от нас е СВОБОДЕН ПОЕТ!
цитирайвсичко беше умерено - биричка преди да се прибера, три малки ракийки и половин бутилка вино...щото съм на работа днес, а не върви да съм пиян парцал. Обаче рока и до дупка - и сега ми трещи Металика по ЗиРок :)))
цитирайgothic ...мъъничко ще ти завидя сега ;)...и аз съм на работа....но нямам колонки в момента за да си чуя някой песнички...а металика....невероятни балади има!!!ах...сега как ме подсети...така ми се иска да чуя една от тях))....ще измисля нещо;)..май някъде в офиса имаше слушалки ;)
цитирайka4ak ...но за да си поет...се иска и малко талант...не всеки който харесва поезия го има обаче,аз обожавам поезията)))но до сега съм написала само едно стихотворение)))...а за другото си прав)
цитирайПредполагам, че не съм те разбрал правилно, но в чалгата няма никаква свободна поезия. Свободни поети могат да се нарекат Rammstein, на които не им пука да пуснат албум с обложка, която ще предизвика забраната за продажба на диска в големи търговски, вериги, нито пък да пуснат първи сингал (Pussy) със суперпровокативни текст и визия, кото го обрича на нулева ротация по музикалните телевизии...Това за мен е да си свободен, а не да предлагаш неща, които задължително ще се харесат на широката публика....
цитирай
16.
ka4ak -
"Свободния поет"е термин който не включва само поети!Не е нужно да пишеш стихове за да си такъв!
14.11.2009 12:54
14.11.2009 12:54
Това е синоним на свободната мисъл и се отнася за всеки човек,който има мисли в главата си!Налагането на този термин е мое определение,като използвам,че поезията е флагман на изкуствата и всеки по своему е поет в живота си,защото мисълта няма граници!!!
цитирайka4ak но в чалгата...не виждам нито един "свободен поет"...по-правилно май е ...."комерсиален поет"..а и честно казано не виждам нищо поетично в "ти си малка щракалка/или парцалка...или нещо такова/....какво ти послание е това?...и това ли трябвадае примера на нашите деца?
цитирайgothic подкрепам мнението ти!и защото си и ти работар като мен ти пращам едно поздравче за по приятен работен ден http://vbox7.com/play:844b789a....незная тескта на песента...но ми харесва много)
цитирай
19.
ka4ak -
gothic Пламене и в чалгата са свободни поети,защото те провокират и ти харесваш или не,имаш някаква реакция!
14.11.2009 13:06
14.11.2009 13:06
Въпросния пример който даваш,е абсолютно същото,защото е напрвено с някаква цел и това пак е диалог,след като има реакция и провокира мисли,а и действия!
цитирайka4ak ммдамм!верно е че провокират...но струва ми се и тримата говорим за едно и също)
цитирай
21.
ka4ak -
Явно не искаш да ме разбереш!Някой го е направил и независимо дали е комерсиално или не,има реакция!
14.11.2009 13:19
14.11.2009 13:19
lubima написа:
ka4ak но в чалгата...не виждам нито един "свободен поет"...по-правилно май е ...."комерсиален поет"..а и честно казано не виждам нищо поетично в "ти си малка щракалка/или парцалка...или нещо такова/....какво ти послание е това?...и това ли трябвадае примера на нашите деца?
Нищо чудно и това да е целта,да се предприемат действия от обществото,но пак е послание!Така че няма значение,известен или неизвестен,но някой го е направил и той/тя е свободен поет!Само човек,без мисли в главата си не е СВОБОДЕН ПОЕТ, но няма и да е ЧОВЕК!
ka4ak :))
цитирайka4ak написа:
Въпросния пример който даваш,е абсолютно същото,защото е напрвено с някаква цел и това пак е диалог,след като има реакция и провокира мисли,а и действия!
Владо, проблема е, че в чалга музиката аз не виждам и не усещам не само провокация, но и каквото и да било друго...Но това си е явно мой проблем ;)
gothic написа:
Предполагам, че не съм те разбрал правилно, но в чалгата няма никаква свободна поезия. Свободни поети могат да се нарекат Rammstein, на които не им пука да пуснат албум с обложка, която ще предизвика забраната за продажба на диска в големи търговски, вериги, нито пък да пуснат първи сингал (Pussy) със суперпровокативни текст и визия, кото го обрича на нулева ротация по музикалните телевизии...Това за мен е да си свободен, а не да предлагаш неща, които задължително ще се харесат на широката публика....
Зависи къде контактуваш с чалгата,защото това не е само текст,има и музика ,има и визия!Ти сигурно в началото не си знаел английски и благодарение на музиката си го научил и сам знаеш,че има отвратителни текстове,но ти си се кефил на парчето!Така че аргумента ти не издържа!
Пламене правилно отбелязваш,че е твой проблем,но в диалога се ражда истината!Тук в това пространство е чрез нашите постове и коментари и пак няма значение знаем или не знаем ,кой ги пише,но при всички положения,някой натиска клавишите на клавиатурата отсреща и се стреми нещо да каже!Това е моето разбиране и за това го споделям!:)))
25.
анонимен -
gothic,
14.11.2009 14:49
14.11.2009 14:49
не си единствен. И изобщо нямаш проблеми с възприятията. :)))
Когато разни псевдоизпълнители вадят нечленоразделни звуци или трудносмилаем текст, гарнирани с още по-несмилаеми ритми - с какво да те провокират? С визия? Само с едната гола и твърде тунингована визия музика не се прави, прави се кич.
цитирайgothic написа:
Владо, проблема е, че в чалга музиката аз не виждам и не усещам не само провокация, но и каквото и да било друго...Но това си е явно мой проблем ;)
Владо, проблема е, че в чалга музиката аз не виждам и не усещам не само провокация, но и каквото и да било друго...Но това си е явно мой проблем ;)
Когато разни псевдоизпълнители вадят нечленоразделни звуци или трудносмилаем текст, гарнирани с още по-несмилаеми ритми - с какво да те провокират? С визия? Само с едната гола и твърде тунингована визия музика не се прави, прави се кич.
26.
ka4ak -
разни сувенирчета определено са кич,но такова сувенирче от преди 20 века е скъпоценност и експонат в културното наследство на цивилизацията!
14.11.2009 15:22
14.11.2009 15:22
Това е реалността и стремежа на света е да намери хармонията в различностите!За това цитираме мисли от древността и се използват познанията на тези преди нас,за да стане света по добър,без лошите примери,няма начин да изпъкнат по добрите и времето непрекъснато ни показва че е така!Тука е и нашата отговорност с индивидуалния пример и индувидуална ценностна система,да помогнем в този процес!
цитирай ka4ak обачя, не разбрах...за кой 20 вековен сувенир говориш?А що се отнася до това, че на фона на лошите примери изпъкват добрите)))е не може съвсем пък без лошо нали ;)
цитирайЧалгата е комунистическо-ориенталска простотия!Като се започне навремето с Хисарския поп,мине се през Лепа Брена и се стигне до Глория...Всичко е една евтина промивка и заглаждане на мозъчето!
цитирайПосочих като пример каменни,глинени,костени,метални и други подобни предмети в историческите музеи и частни колекции по света!И те формират и нашето отношение към всичко което ни заобикаля и за това много неща в по новата история имат автори,защото са направили нещо което е образец за нещо си или закономерност,на базата на която се правят нови открития или произведения!
цитирайharalanov ...верно имаше някакъв поп навремето...но и той както доста фолк-изпълнители си остана в небитието! Евтина промивка..незнам...но тлъсти хонорари - да!така съм чувала ;)..има...една-две песни може би могат да се посочат с хубав текст...но те все са крадени)
чалгата...май е отражение на манталитета на българина!
цитирайчалгата...май е отражение на манталитета на българина!
ka4ak да!но ти говориш з неща много различни от чалгата!!дори не става дума за поп-фолк песни, а пошла чалга, едва ли някой не би се сетил поне за една песен от този стил която да му изправя косите!..какви автори са тези които правят чалга?...дори да имат талант...те го пропиляват разменяйки го за пари!
цитирайТам бяха системазирани различни достижения на човечеството,които трябва да бъдат разшифровани от друг разум!Там имаше и наша народна песен и ритми от Африка,които нямат звуков носител,когато са създадени,защото са се предавали в поколенията!Така че времето е съдника,съответно и ние,но това формира културата на нацията,а и на света!Тиражте са определящи,но това е и нашата отговорност кой и какви послания изпраща!Парите просто са израз на културното ни ниво и за какво ги даваме!Това че този жанр има публика е показател за нивото ни,но тези които го правят,творят независимо дали ще е за пари или за повишаване на културата или за оставяне на следа в историята!
цитирайka4ak ....не качак! вникакъв случай не мога да направя сравнение с нашенските поразголени чалгарки с това за което говориш!..."Излел е Делю хайдутин"...те кара да спре дъха ти!дори не мога да си го представя като сравнение с Р.Русев да речем /чалга "талант"/...
цитирайlubima написа:
ka4ak ....не качак! вникакъв случай не мога да направя сравнение с нашенските поразголени чалгарки с това за което говориш!..."Излел е Делю хайдутин"...те кара да спре дъха ти!дори не мога да си го представя като сравнение с Р.Русев да речем /чалга "талант"/...
Това е критерия за културата на една нация и може само да съжаляваме,че много не са на твоето мнение!Това имаха предвид и от читалището с това"ЕЛЕКТРОННИ БУДИТЕЛИ''че в това пространство може да се формират плюсовете и минусите на нашата и световна култура и с този пост заявяваш някаква позиция и разбиране по въпроса за чалгата!Ако виждаш нещо хубаво го казваш,ако е лошо също.Но бъди сигурна,че някакъв като Р.Русев е в основата на Делю хайдутин,просто ние не го знаем!
ka4ak ..да сигурна съм....и не само на тази прекрасна българска песен.....но това е музика която идва от душата на хората...и не са мислили колко албума ще продадат..проста са изпеяли това което са чувствали докато при чалгата е различно!И там творците и изпълнителите са хора от народа, но пеят...не за друго а за пари!!!дори често се случва на концерти да пеят на плейбек!!..
цитирайЖалко, че тази простотия слуша цял народ...
цитирай
37.
ka4ak -
И най великите музикални гении,са писали за пари и покрай това са оставили и неща което и сега слушаме!
14.11.2009 17:43
14.11.2009 17:43
Колко от съвременните музиканти правят един световен хит и преди и след това само боза!Гениите за това са такива,защото имат повече такива мигове,но има сума ти народ които са останали във времето с еднократен допир с музата си и за това казвам,че съдник е времето и посланията на някой остават в историята и са пример!
цитирайconfusiongirl не не е жалко!Всеки му по вкуса)...лошото е, че днешните младежи и девайки издигат в култ певачките и участниците в клиповете им!!!почти всяко второ момиченце мечтае да стане фолк-певица, и почти всяко момченце...мутра....а да не говорим що за излагация е в напъните на преценили се даучастват в разни конкурси за фолк-изпълнители)
цитирайka4ak да!но колко от песните изпяти от фолк певиците ще останат в историята? далеч съм от мисълта да ги сравнявам с класици.....и гении на музикалното изкуство!!
цитирай
40.
ka4ak -
Жозефина Бекер и Едит Пиаф са куртизанки и певачки и въпреки това са останали в историята!
14.11.2009 18:11
14.11.2009 18:11
Далеч съм от мисълта,че това ще се случи и с някой от наште певачки!Но за да се случи нещо в който и да е бранш преди всичко трябва да се занимаваш с него!Бъди сигурна,че аз нама да напиша някаква мелодия която да остане във времето,първо защото нямам музикален слух и второ не мога да мисля в ноти!Но този който може да се изразява в ноти има страшно голям шанс да сътвори нещо гениално!Принципът е сигурно като тотото,даже сигурно много по малък,но винаги може да се случи!Този който не мисли в ноти,просто няма шанс да го направи!Същото е и във всяка една област!
цитирайka4ak ....Греко е голямана та френската естрада...коя наша фолк певица може да се сравни с нея!!!
цитирай
42.
ka4ak -
Нямам представа,в това отношение съм гипс!Но знам че във всяка област има огромна маса кал и винаги се намира ДИАМАНТ!
14.11.2009 18:26
14.11.2009 18:26
Такава е логиката на историята,нищо лично,но всички пишем,а има някой където вечно ще се четат!
цитирайka4ak защото те сагениални!защото те са "видели" и "показали" на другите неща които винаги ще бъдат актуални!...макар, че в интерес на истината...много класици...ами не ги харесвам пък ))
цитирай
44.
ka4ak -
думите са български,но важат за света и това е световната съкровищница в която не са само изкуствата,а и законите, изобретенията,откритията!
14.11.2009 18:57
14.11.2009 18:57
Тези всичките са СВОБОДНИ ПОЕТИ в областта в която са се подвизавали!:)))
Точно един такъв СВОБОДЕН ПОЕТ е измислил и търсачката,която ние ползваме,но преди него наш сънародник е измислил начина за да стане възможно това!:)))
цитирайТочно един такъв СВОБОДЕН ПОЕТ е измислил и търсачката,която ние ползваме,но преди него наш сънародник е измислил начина за да стане възможно това!:)))
ka4ak еее безпорно е факт!но това са едни съвсем други неща!!И това са наистина хора които и аз бих определила като "свободно...мислещи"...но чалгаджийките са далеч от тях)))а за Джон Атанасов дори съм малко горда, че е от моя край ;)
цитирай
46.
анонимен -
Ако няма търсене,
14.11.2009 19:17
14.11.2009 19:17
няма да има и предлагане
цитирайанонимен не съм много съгласна с това...да оставим настрана факта, че търсене има...но един джаз примерно, нима се търси от масовата публика?и нима няма предлагане!..?
цитирай
48.
malinko69 -
...
14.11.2009 19:49
14.11.2009 19:49
анонимен написа:
няма да има и предлагане
предлагане има защото има слабоумници като тебе/чалгаджий/ ..
49.
malinko69 -
:)
14.11.2009 20:00
14.11.2009 20:00
/me (music) Now playing: 1. Death - Zero Tolerance -това е за тъпите чалгари.../me (music) Now playing: 1. Death - Zero Tolerance
цитирайmalinko69 ;) може да не е чалгар човека)))...а че има търсене...е много вярно!..мн ме е яд, че се изчерпаха до толкова та започнаха да крадат от такива певци от ранга на Дона Самър!!!!скоро чух една песен на Глория.....ужас...та тя си е едно към едно с един хит от 70-80 години ...с тази разлика, че в текста пак се говори кой кого прекарал, излъгал и такива ми ти работи)
цитирайаа Любима, ще споря ;), чалгата си има и хубавите страни!Аз я изполлзвам като наказателна мярка за щурото съседче-метълче под нас!След среднощен купон на метълите в съседния апартамент, когато цяла нощ хапя възлавницата, сутрин им пускам един мазен чалгарски кючек и отивам на кафе!Та и тя си има хубавите страни!
цитирайpepelqnka ххахахах!не се съмнявам и за минутка в теб Пепи ;)...другия път им пусни Р.Русев за количката с трите колеленца!Направо ще им смениш прическите
цитирайЗа Хиподил не съм съгласен и те моля да ми кажеш една тяхна песен, която възхвалява наркоманията. Не можеш да свързваш Мишо Шамара с Хиподил, защото са в различни стилове. И докато простотията на Хиподил е авторска, написана със стил и не без мисъл, Мишо Шамара в днешно време е чалгата на рап музиката.
цитирайhim незнам дали diso ще има възможност да отговори но ще си кажа и аз мнението за Мишо Шамара...ами..не мога да го дишам!Нищо негово не харесвам....на Хиподил също не съм голям фен, за мен Ъпсурд са много добри))
цитирай
55.
mitternacht -
емиииииииииии
15.11.2009 00:33
15.11.2009 00:33
поздравления за автора на статията.Няма какво повече да се коментира.Не прочетох коментарите, но се надявам да сте слушали поне някои от изброените.
цитирайБраво,сханала си разликата м/у цивилизацията и нашенско!!!
цитирайно чалгата ще си върви!
Ясно е, че който плаща - той поръчва музиката.
С удоволствие бих платил на Ролинг Стоунс да пеят за всички - но не ми стигат към 6 999 999 $ !
Ние само можем да се опитаме да култивираме други предпочитания.
цитирайЯсно е, че който плаща - той поръчва музиката.
С удоволствие бих платил на Ролинг Стоунс да пеят за всички - но не ми стигат към 6 999 999 $ !
Ние само можем да се опитаме да култивираме други предпочитания.
58.
анонимен -
Da prawi ste !
26.02.2010 09:46
26.02.2010 09:46
absolutno vsi4ko koeto ste napisali e vqrno !! ima o6te edna grupa koqto e bi trqbvalo da vkluchite i ne znam za6to ne ste go napravili - Linkin Park s pesenta What i've done -- http://vbox7.com/play:613ca9d6 -- razkazva se za glada v nqkoi bedni durjavi .. drugoto 6te si go kaje klipa :)
цитирай