Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2009 19:39 - По Коледа стават всякакви чудеса ;)...
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 2321 Коментари: 4 Гласове:
17



Знаех си....!
Знаехси, че на Коледа стават чудеса!
Още от сутринта зачаках..чудото...
Усещах, че ще се случи....витаеше из въздуха!..
Само се чудих..от къде точно ще ме изненада Дядо Коледа!...Комин няма...Много е нетрадиционно да ми звънне на вратата...
Но аз си знаех, че ще намери начин да се промъкне ;)...
Сънливо отпивах кафенце и разлиствах старите тефтери със "специални рецепти"../всяка жена си има поне по един такъв, нали?С изпитани рецепти за специални случаи!?/
."Локумена погача".....мммм вкусно ;)!Но последния път когато я правих приличаше на ..карамелизирана тухла...тц...няма да е това...
"Баклавичка"...ммм сладичко ;), но само като спомена на милото, че ще правя баклава, тича за пожарогасителя...последния път вместо баклава направих ..."перде фламбе"...Не!Няма и това да е.......
..."Пълнена пуйка"...оопссс...Тук нещо се надценявам ;)...Верно има една пуйка във фризера...но я по-добре разфасована и приготвена по-традиционално....че резила ще е голям))
..Докато отхвърлям рецепта след рецепта и осъзнавам, че Коледното ми "връткане "из кухнята ще приключи с една разходка до близкия МОЛ....
 ...... Чух ...чудото!!!
Да!Точно така...чух го!!
Странно обаче, защо прискаше точно като алармата на съдомиялната?...
И подозрително ..звукът идваше от мокрото помещение, където съжителстват Сийка /съдомиялната/ и Пенка /пералнята.../....
 Изтичах да го видя това...Чудо...
....Индикаторчето на Сийка ми намигаше в червено..Е2....Е2...Е2....
От любопитство ли...от изненада ли /умишлено си спестявам вярната думичка..../..набързо отворих вратичката и!
Разбира се веднага бях обляна в ..."чудо"...
По новичките ми ..розови...пухени ....пантофки се изливаше студена, мазна, мръсна вода, която весело запълзя към кухнята!
 О-о-о-о....Чудеса...
За няколко минути всичко беше подгизнало в мръсна вода...
Знаех си, че Веселия Старец ще ме идненада ...някак...Но, че ще влезе през...ВиК инсталацията...не съм и помисляла дори...
Цял ден бърсах подове....:(
Добре, че моето слънчице сложи престилката и помогна за рецептите....за които на мен никак не ми остана време...
 Но....Коледа е....!
Да сме весели и щастливи...
...А чудото...
Няма вече да чакам закачливия дядо да ми го донесе!
Чудото е у дома ми....Завързало готварска престилка....подкрепящо ме в трудни моменти!
Дай Боже всеки му по едно такова Чудо!;
Весела Коледа!!!!
 Наздраве ;)...

image

по разбираеми причини...днес не можах да пощракам с фотоапарата...но в архивите намерих снимчица от лятото...където пак се вихри в кухнята....заедно със сестра ми /на заден план ;)/



Гласувай:
17



1. diso - Честито ти чудо!
26.12.2009 00:29
Честито ти чудо!
цитирай
2. mamas - Дай Боже всекиму
26.12.2009 01:28
да си има такова чудо у дома!

Весели празници!
цитирай
3. stefanni - Честит празник, честито чудо. . . ...
26.12.2009 22:58
Честит празник , честито чудо...ама не го показвай твърде често защото може да ти завиди някой :))) Че чудесата биват най-различни ))))
цитирай
4. hristo27 - Честита Коледа! Светли празн...
25.12.2012 11:37
Честита Коледа!
Светли празнични дни за теб и семейството ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1963908
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031