Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 21:03 - Една зимна разходка из Бад Кройцнах....
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 5344 Коментари: 10 Гласове:
6

Последна промяна: 19.01.2010 21:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

  и за да има начало пътешествието....ето...то започна оттук)))
image
  
  с каква усмивка ме изпрати милото слънчице)))...
image
 
за да пристигна в този хотел...и този град късно вечерта))
image
 
фоаето на хотела
image

image
 
пусти, нощни улици на тихото градче!след 19.00 по улиците се разхождахме само ние...българите))
image

image

image

image
 
и малка част от румънската група)
image

image
  АЗ.... позирам пред една красива статуйка...даже незнам името и))нямахме си екскурзовод....
image
 
един чудно хубав мост....чувствах се като в приказка....все очаквах отнякъде да изкочат конници....
image
 
....а то...изкочиха...лебеди)))...
image
 
много лебеди....които бяха готови да отмъкнат от ръката ми бисквитка...ако аз не се страхувах да ги доближа де)))....
image
 
е.....готвача - манекен даже го гушнах)))но той нямаше да ме клъвне нали ;)...
image

image     Църквата "Свети Петър"........ В тази църква Карл Маркс се жени за Жени фон Вестфален през 1843 год. image  а тук някога е имало замък....сега е резиденция...но за съжаление до там не можахме да стигнем.....само отдалеч "изфотихме" светлинките и) image
 ...кой казва, че германците не си падат по шегите))))....я какви закачливи табелки кичат по вратите на тоалетните....ами--срам не срам....с фотоапарата се намъкнах вътре)))....как да не изфотиш такова нещо ;)........
 



Гласувай:
6



1. анонимен - Ехейййй Здравей
19.01.2010 21:14
върна ли се вече?
Как мина команидировката?
От снимките лъха добро настроение
Чакаме ощееееееее
цитирай
2. lubima - завърнах се вече))))беше невер...
19.01.2010 21:19
завърнах се вече))))беше невероятна седмица)))а настроението...повече от 6))...жалко, че снимките от Франкфурт не са много качествени, но очаквам и колегите да пратят))....но за Франкфурт по-късно)))...сега си имам друго поводче ;)....
цитирай
3. анонимен - Градчето е страхотно!
19.01.2010 22:34
Градчето е страхотно! Била съм там две седмици, в началото на есента преди няколко години. Същите нощни разходки си правихме, денем нямаше време - освен в почивните дни. :)

Край рекичката беше много красиво, а в нея кротко си седяха разни водоплаващи птици.

цитирай
4. lubima - animo и аз останах с невероятни с...
19.01.2010 23:03
animo и аз останах с невероятни спомени от това китно градче!!!очевидно не се е променило много....все така тихо си тече хубавата рекичка...и все така си плуват из нея водните птици!много положителни емоции събрах за тези дни които бях там))....хвърлих паричка в речицата...дано се върна отново в хубавия Бад Кройцнах)
цитирай
5. анонимен - какви командировки в тази криза...
26.01.2010 08:46
какви командировки в тази криза)))
коя е тая фирма и аз да кандидатствам
много ми се ходи в командировка с колежки;)
цитирай
6. lubima - ))ами така ги правят командиров...
26.01.2010 09:46
))ами така ги правят командировките)))...нищо, че е зима))....но си струват..командировките де))фирмата е Schulc farben...но ми се струва, че няма вече свободни работни места))))
цитирай
7. анонимен - кройцнах
07.02.2010 14:44
.. Здрасти, хубави снимки.Пиша Ви и се намирам на 20 метра от моста .... лебедите сега не са тук но пък оживените за сметка на нощем денем улици са пълни(неделя е). 2ра година съм тук ...Дамите ни са добре дошли . Обичам ви
цитирай
8. lubima - анонимен. . много ми се иска да се ...
07.02.2010 14:59
анонимен ..много ми се иска да се върна отново там...представям си тихата, чиста рекичка...красивите улици...сигурно напролет ще бъдат още по-хубави)))...и на мен ми се иска пак да съм на ...20 метра от моста))).....Поздрави на хубавия Кройцнах)
цитирай
9. анонимен - на пролет
09.02.2010 19:35
....да , със сигурност на пролет ше се разхубавят
Вие кога мислите да идватше пак госпожо... или госпожице....
цитирай
10. lubima - анонимен при първа възможност ще се ...
19.02.2010 00:17
анонимен при първа възможност ще се върна там!Града ме очарова...искам да се върна...и ще го направя...но не за кратко))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973883
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930