Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2013 23:43 - Преброих годините си ....
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 6010 Коментари: 17 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 "Преброих годините си и открих, че ми е останало по-малко време да живея занапред, отколкото е времето, което съм живял досега.
Имам повече минало, отколкото бъдеще.
Чувствам се като момчето, което получило купа с бонбони. Отначало то ядяло лакомо, но когато забелязало, че са му останали само няколко, то започнало да ги вкусва бавно.
Нямам време да се занимавам с посредствеността.
Не искам да влизам в срещи, където парадират възпалени его-та.
Дразнят ме завистниците, които се опитват да дискредитират по-кадърните, ламтейки за техните места, таланти, постижения и късмет.
Нямам време за безкрайни разговори, безполезно е да обсъждам живота на другите, които не са част от моя живот.
Нямам време да управлявам чувствителността на хората, които въпреки хронологичната си възраст, са незрели.
Не мога да понасям какво правят хората, борейки се за власт.
Хората не обсъждат съдържанието, а само етикетите. Времето ми стана оскъдно да обсъждам етикети. Искам същността, душата ми бърза...
Няма много бонбони в купата...
Искам да живея до човечни хора, много човечни, които се смеят на собствените си грешки, и далеч от такива, които са станали самодоволни и самонадеяни от триумфите си, далеч от такива, изпълнени с чувствота за собствената си важност.
Искам да съм с такива, които не бягат от отговорностите си.
Които защитават човешкото достойнство.
Такива, които избират да са на страната на истината и честността.
Важно е само това, какво прави живота ни ценен за живеене.
Искам да се обградя с хора, които знаят как да докоснат сърцето на другите.
Хора, които от ударите на живота са се научили да израстват с доброта в душите си.
Да... аз бързам... да живея със силата, която само зрелостта носи.
Възнамерявам да не пропилея нито едно от лакомствата, които са ми останали. Сигурен съм, че те ще бъдат още по-прелестни от тези, които съм изял досега.
Целта ми е да стигна до края доволен и в мир с любимите си хора и със съвестта си.
Надявам се, че вашата цел е същата, защото така или иначе и вие ще стигнете до края..."
/Марио де Андраде/





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Странно, но и аз мисля така. Но не ...
08.02.2013 23:52
Странно, но и аз мисля така. Но не бързам. Сигурно защото не обръщам внимание на тези, които ме изморяват с дребнотемие. В купата са останали малко бонбони. Ще си ги хапвам бавно, наслаждавайки им се. Животът е хубав, но уморява. Всеки има своята мисия. Когато я изпълни, си отива от този свят. И няма за какво да съжалява...
цитирай
2. lubima - injir, прекрасен е живота, когато ...
09.02.2013 00:04
injir, прекрасен е живота, когато до теб има истински хора, и аз по малко ще хапвам от бонбоните ;)...
цитирай
3. veninski - Напълно споделям написаното. . . ...
09.02.2013 19:05
Напълно споделям написаното... Поздрави от Родопите!
цитирай
4. lubima - veninski , поздрави от морето)
09.02.2013 23:04
veninski , поздрави от морето)
цитирай
5. aip55 - Умно
10.02.2013 09:00
Умно и интелигентно, но опитвай се да не броиш бонбоните! Броените свършват бързо. Жалкото в животът е това, че като бяхме млади не се замисляхме и пренебрегвахме факта, че имало и край........
цитирай
6. aip55 - Странно, но и аз мисля така. Но не ...
10.02.2013 09:04
injir написа:
Странно, но и аз мисля така. Но не бързам. Сигурно защото не обръщам внимание на тези, които ме изморяват с дребнотемие. В купата са останали малко бонбони. Ще си ги хапвам бавно, наслаждавайки им се. Животът е хубав, но уморява. Всеки има своята мисия. Когато я изпълни, си отива от този свят. И няма за какво да съжалява...

Тhe time is Now........
цитирай
7. lubima - aip55, отдавна не ги броя))), знам, ...
10.02.2013 10:31
aip55 , отдавна не ги броя))), знам, че във всяка "купичка" има и сладки и не толкова сладки бонбони....аз не бих заменила никой от тях...и сега не ги мисля много ;)....просто забелязвам и съвсем дребните "бонбонки" и те ме радват повече...
цитирай
8. kamosutrov - Нищо ти няма на годините
10.02.2013 17:13
Я, каква жена си! Ако си и жена с минало, по-хубаво от това няма! :-)
цитирай
9. lubima - kamosutrov, е всеки си е с минало ;). ...
10.02.2013 19:36
kamosutrov, е всеки си е с минало ;)....при някои по-буйно;)....
цитирай
10. kamosutrov - :-)))))))))))))))))))))))) Така де!
11.02.2013 09:13
Претоварването на настоящето с бурности, прави миналото ...интересно и не винаги годно за разказване пред широк кръг от любопитковци.
цитирай
11. lubima - kamosutrov, не е и нужно да се раз...
11.02.2013 11:15
kamosutrov, не е и нужно да се разказва;)...особено пред любопитковци, няма да си показваме бонбончетата...сигурна съм, че във всяка купичка има освен шоколадови...и бонбонче-шок, и някое по-твърдо.
цитирай
12. kamosutrov - Любопитковци е имало, има и ще има.
11.02.2013 11:58
lubima написа:
kamosutrov, не е и нужно да се разказва;)...особено пред любопитковци, няма да си показваме бонбончетата...сигурна съм, че във всяка купичка има освен шоколадови...и бонбонче-шок, и някое по-твърдо.

Особено в любителите на квалификациите "дъртак" и "курва".
Ама за не мога да помогна на норасляците, които и 150 години да живеят, пак не могат ни догонят. Ти пък не можеш да помогнеш на онези, които наричат "курва" всяка жена, която не е спала с тях или им е показала пътя към хоризонта. :-)))))
цитирай
13. lubima - kamosutrov, не искам и да им помагам ...
11.02.2013 12:12
kamosutrov, не искам и да им помагам на такива))
цитирай
14. kamosutrov - А, можеш да им оказваш подкрепа, като ги упътваш към хоризонта
11.02.2013 13:43
lubima написа:
kamosutrov, не искам и да им помагам на такива))


определиш оптимална скорост на придвижване.. :-))))))))
цитирай
15. kostadin - Не се бъркай в Божите работи Колкото ...
11.02.2013 17:30
Не се бъркай в Божите работи Колкото ти е дадено толкова ще бъде Просто си живей живота.
цитирай
16. alexs - Не се знае знае ли се може и повече ...
12.02.2013 22:49
Не се знае знае ли се може и повече отколкото си сега .....
цитирай
17. lubima - alexs, може)))надявам се да е така и ...
12.02.2013 23:02
alexs , може)))надявам се да е така и да съм се научила още от "опаковката" да ги познавам...горчивите и сладките
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1973908
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930