Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2008 09:50 - "Не ме интересува............."
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 1272 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 29.09.2009 02:25



 


Не ме интересува КАК си изкарваш прехраната!
Искам да знам за КАКВО те боли
и дали си посмяла да МЕЧТАЕШ;
да посрещнеш копнежа на сърцето си!
Не ме интересува на к о л к о години си!
Искам да знам дали би РИСКУВАЛА
да изглеждаш като ГЛУПАЧКА
заради любовта си, заради мечтата си;
заради ПРИКЛЮЧЕНИЕТО да бъдеш жива!
Не ме интересува КОИ планети
кръжат около Луната ти!
Искам да знам дали си се ДОКОСВАЛА и КАК
до собствената си горест;
дали оставаш неограничавана
от препятствията на живота си
или се свиваш и затваряш от страх
да не се повтори болката –
нейният у ж а с
или в ъ л н е н и е!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш
в БОЛКАТА – моята или твоята собствена,
без да Я криеш, заглушаваш или “ПОПРАВЯШ”!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш
в РАДОСТТА – моята или твоята собствена;
дали можеш да ТАНЦУВАШ лудо
и оставиш ЕКСТАЗА да те изпълни ИЗЦЯЛО –
до последната ти клетка,
без да ни предупреждаваш
да сме внимателни, разумни или
да помним ограничаващата ни
ЧОВЕШКА същност!
Не ме интересува ДАЛИ историята,
която ми разказваш е ИСТИНА!
Искам да знам
дали можеш да РАЗОЧАРОВАШ
някой ДРУГ,
оставайки ВЯРНА на себе си,
и дали можеш да ПОНЕСЕШ обвинението,
че си “ПРЕДАТЕЛ”,
не предавайки собствената си душа!
Не ме интересува ДАЛИ ми вярваш
и КОЛКО!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш
ПРЕДАНА
и следователно заслужаваща
ДОВЕРИЕ!
Не ме интересува КАК изглеждаш!
Искам да знам
дали можеш да видиш
КРАСОТАТА,
дори когато ТЯ не е Красива всеки ден
и дали можеш да си ИЗВОРА
на БОЖИЕТО ПРИСЪСТВИЕ в Живота!
Не ме интересува
Тържеството на ТРИУМФА ти!
Искам да знам
дали можеш да живееш
с ПОРАЖЕНИЕТО – твоето или моето,
и все пак да си в състояние
да застанеш „НА РЪБА” и да рискуваш
отново!
Не ме интересува КЪДЕ живееш
и КОЛКО пари имаш!
Искам да знам
дали можеш да се събудиш
СЛЕД НОЩТА на Горестта, Отчаянието и Тъгата –
там някъде в душата ти –
изтерзана и наранена до кости,
и да направиш каквото е НУЖНО
да бъде направено
Не ме интересува КОЯ си
и КАК си дошла ТУК!
Искам да знам
дали ще застанеш
до мен в ОГЪНЯ
и няма да се отдръпнеш!
Не ме интересува КЪДЕ и КАКВО си учила!
Искам да знам
какво те поддържа
ОТВЪТРЕ, когато ВСИЧКО се руши;
дали се примиряваш или се бориш –
ако трябва дори и с нокти, и зъби –
ДОКРАЙ!
Искам да знам
дали можеш да бъдеш
САМА със себе си
и дали НАИСТИНА харесваш
компанията си в самотните моменти!
Не ме интересува
ТВОЯТА клетва за обич и вярност!
Искам да знам,
дали ти си ЧОВЕК НА ЧЕСТТА,
заслужаваш цялата ми Любов
и Стремление!
дали ТИ СИ ми В С И Ч К О –
моята MЕЧТА,
моята Обич и ВЯРА
моята МАГИЯ!

източник: интернет

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Има сила в написаното, но това
22.02.2008 14:16
"не ме интересува"!!!!,
е прекалено силно...
цитирай
2. lubima - да eien може би е малко силничко. . . . ...
22.02.2008 20:11
да eien може би е малко силничко....но понякога наистина си казваме точно това...за да забравим....за да продължим напред, за да простим.....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1976295
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930