Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2008 16:42 - За агресията, обществото и как се справя полицията с проблема!!!
Автор: lubima Категория: Други   
Прочетен: 4387 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 28.10.2008 17:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Часът е около 11.45, мястото - автобусна спирка в един от най-големите комплекси на Бургас!
 Излизайки от магазина, впечатление ми прави многото хора спрели и загледани към спирката, момичешки писъци и..мърморене от рода на "Убиха го това....!!" , "Лелее как го рита..??"...
 Неволно погледа ми се отправя в посока от където се чуват писъците!
 Грозна гледка!!!
 Повалено на земята, едно момиче се опитва да се предпази от мощните ритници на друго девойче!Възрастта им е около 16-18 г.!Около 6-7 други момичета подкрепят "победителката", готови да се намесят ако евентуално "жертвата"окаже съпротива!
 А какво правяг "улегналите", пълнолетни зяпачи на всичко това ли....?
 Ами....НИЩО!!!
 Просто гледат и цъкат с език!
 Защото това момиче което налагат, не е от обкръжението на техните познати!
 Не реагират!Не се намесват!Дори не си правят труда да викнат полиция!
 Просто ГЛЕДАТ БЕЗУЧАСТНО!!!
 Веднага звъннах на 166/ все още не съм свикнала с новия телефон за помощ/
 Опитах най-ясно и сбито да им обясня каква е причината поради която звъня..
 За мое учудване служителката нахакано ме прекъсна и ми нареди да говоря ...БАВНО!!!
ха-ха-ха...
 Поех дълбоко въздух, опитвайки се да не избухна и баавно и отчетливо задиктувах причината която ме накара да набера "спешния" номер!
 В това време двама мъже се опитаха да "овладеят" положението...
 Безрезултатно обаче..
Веднага срещу тях скокнаха "наблюдателките", за които споменах в началото!
 Междувременно и някой се беше обадил на майката на "победителката" и тя изтича по домашни пантофи да прибере ядосаното си отроче...!
Аз стоях с телефон в ръка и чаках служителката да ми направи връзка с дежурната кола!
 ДА АМА НЕ!
Вместо връзка с дежурния обаче, небрежно ми затвориха телефона!
Хм...ясно!!!До тук с търпението и вежливия тон!!...
За втори път избрах "спешния SOS", но вече тона ми съвсем не беше любезен и търпелив!
Викнах на служителката и за секунди чух гласа на дежурния!!!Разбира се, че и на него трябваше да разясня за какво става дума!
За по-малко от 3 минути полицейската кола спря....пред мен!!
Хм... от къде разбраха, че аз бях звъннала.идея нямам!Може би от това, че единственния човек от общо 20-30 зяпачи, който държеше телефон в ръка бях аз!
Представих се, обясних за пореден път всичко каквото съм видяла...
 И за моя изненада сега пък трябваше да дам личните си данни за да могат полицаите да си свършат работата!!/такъв отговор получих на въпроса си :" За какво са Ви моите лични данни"!/
 Междувременно "цирка" се беше пръснал и главните "героини" бяха си тръгнали необезпокоявани от никой.Чувствайки се "победителки"..
 Полицията тръгна да "гони Михаля..."
 А аз останах стискайки мобилния....
 Задавайки си куп въпроси....
Това ли са ценностите на които научихме децата си?
На това ли ги научихме?...
Да решават проблемите си с физическо насилие?Защо?
Има ли виновен????
Не, не може да няма.......
Кой е той??
Дали разтревожената родителница, която отведе набързо детето си, без дори да се заинтересува как се чувства другото.набито и унижено от НЕЙНАТА ДЪЩЕРЯ момиче!?!?
Дали, ако битото дете беше нейното щеше така тихичко да го измъкне??
Дали хората които мълчаливо наблюдаваха всичко без по никакъв начин да реагират?А щяха ли да бъдат  толкова безучастни, ако  тяхно близко дете беше момичето, което се опитваше да предпази главата си от ритниците на "силната"??
Дали нахаканата операторка, която ми затвори телефона?И откликна на служебните си задължения когато аз и се развиках.../хм..агресия.../
А дали не съм аз!Която не можа да свикне с бруталната действителност.....
 


Тагове:   как,   обществото,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dmn - Звучи ужасяващо.
28.10.2008 17:01
То си е така всъщност.И за жалост и аз сам ставал свидетел на подобни неща.Никой не се опитва да помогне по никакъв начин.Всички само гледадт.Скоро аз също се ядосвах на операторите,точно по същите причини,докато пред мен седяха 2 ма пребити младежи,които неможеха да си кажат имет.Просто си лежаха на земята.А когато звъннах на жената от бърза помощ и трябваше доста време да разбере какво означава "на ъгала на Мария Уиза и Екзарх Йосив,срещу входа на Халите".... А децкия ми глас, сякасш я накара да подходи с пренебрежение ....
цитирай
2. miralyub - Да, това са женските боеве, така ...
28.10.2008 17:31
Да, това са женските боеве, така модерни напоследък в училищата- очевидно територията за провеждането им излиза и на улицата. Това наистина е шокиращо!
цитирай
3. анонимен - bau
28.10.2008 19:18
Ако имаш време и гражданска позиция подай жалба против тази служителка. Другия път ще се замисли преди да затвори.
цитирай
4. анонимен - bau
28.10.2008 19:19
Ако имаш време и гражданска позиция подай жалба против тази служителка. Другия път ще се замисли преди да затвори.
цитирай
5. анонимен - bau
28.10.2008 19:19
Ако имаш време и гражданска позиция подай жалба против тази служителка. Другия път ще се замисли преди да затвори.
цитирай
6. анонимен - bau
28.10.2008 19:20
Ако имаш време и гражданска позиция подай жалба против тази служителка. Другия път ще се замисли преди да затвори.
цитирай
7. bestregards - :-І
28.10.2008 22:10
когато чета такива постинги и съм се загубила в безнадеждност от долната човешка природа или пък съм изгубила смисъла и съм едно перде, което макар и да се възмущава от безхаберието подминава такива ситуации, ОБНАДЕЖДАВАМ СЕ ЗА СЕБЕ СИ И ЗА СВЕТА, ЧЕ ИМА СЪВЕСТНИ ХОРА И НЕ СЪМ САМА В СТРЕМЕЖА КЪМ ЧОВЕЧНОСТ.
цитирай
8. ani101 - Това е ужасно! Мисля че с подобно ...
28.10.2008 22:55
Това е ужасно!
Мисля че с подобно насилие не може да се свикне, и слава богу.
цитирай
9. анонимен - Страхливци
29.10.2008 08:45
такива сме и такива ще си останем! Хората нямат позиция, не, имат, но само на ракия с приятели! Всеки гледа себе си, и затова не са помогнали на момичето - щом не е в техния двор, що да се бъркат! Сеирджии, страхливци, игнорантни типове, изпростели и озлобели, ограничени както интелектуално, така и духовно... това е в момента масата българи... жалко...
Развалят поколенията, те всъщност няколко от тях вече са напълно развалени. Е, те това е бъдещето, не нашето, нашето бъдеще е вече минало, а тяхното, на осакатените поколения. Агресия, простотия, мръсотия...
(Извинете, но не намирам нищо позитивно да напиша по темата, надявам се не съм помрачила много поста с този коментар.)
цитирай
10. rpatel - Ужастно е! Не съм ставала свидет...
29.10.2008 09:49
Ужастно е! Не съм ставала свидетелка точно на бой, но знам колко бавно реагират в подобни случай и полицията и бърза помощ. Преди няколко години пред нас едно момче беше блъснато от кола, зяпачи колкото искаш, дори журналистите дойдоха, но от тъй нар. "бърза помощ" нямаше ни следа! Е, някъде на 20 мин. се появи някаква линейка, а полицайте дойдоха още по-късно! При това нито докторите, нито полицайти бързаха, все едно не ставаше дума за човешки живот! Най-накрая го натовариха в линейката и заминаха, така и не разбрах дали е оцелял, но петното кръв на тротоара дълго ме изпълваше с ужас. Та, щом за спасяването на човешки живот реагираха така, какво остава пък за някакъв си бой...
Тъжно е, но все повече се убеждавам, че в тази държава човек не трябва да разчита нито на полицията, нито на бърза помощ. И дано не ни се налага!
цитирай
11. sisithebest - да се свиква ?!?!?!??!
29.10.2008 09:56
ани, не си и помисляй такова нещо....!!!
а това са някакви пълни безумия! Аз съм от Бургас и ако бях там - щях по-скоро да се обадя на някой от моите познати да ги викна да им кажем на тия хулиганчета какъв цвят е бялото!!!! Полицията не си струва изобщо да се вика.. най-много накрая тебе да те арестуват, че си ги обезпокоил... а на тия "момичета" трябва да им се даде урок, че така НЕ трябва да се прави!!!
Боже... и това ми било цивилизован свят... никой не помага на ближния и всички са си чужди... невероятно!
цитирай
12. анонимен - Децата не са виновни.
15.11.2008 13:21
Те носят агресията в себе си, но тя е трупана от вкъщи, от улицата, от всички околни "големи" хора, които нямат време за малките .......нямат време да ги попитат какво и как ги тревожи, какво ги боли, дори какви са страховете, мечтите и ..изобщо кой има време дасе интересува от "малките"...
"Майките" е роман на Т.Димова, който дава едни от отговорите на всичкото това безумие;(
Поздрави за доблестта да не премълчите.
цитирай
13. edinman - Споделям мнението на 12-упадъка е ...
20.11.2008 15:11
Споделям мнението на 12-упадъка е тотален и само някакъв катаклизъм би раздвижил този душевен смрад,носещ се от цялото ни общество
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1976473
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930