Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2022 22:27 - Обърнете внимание с какво играят децата Ви!
Автор: lubima Категория: Регионални   
Прочетен: 6712 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 12.06.2022 22:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
  • imageimageОбърнете внимание с какво играят децата Ви! Също така пазете ги от игри, които могат да им навредят! imageimage

История за тази плюшена играчка Haggy Waggy, която се продава вече и в България! Превод на Български на статията ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ ЗА ВСИЧКИ РОДИТЕЛИ НА ДЕЦА НА ВЪЗРАСТ ОТ 2 ДО 6 ГОДИНИ. "Снощи случайно видях дете, което държеше мека играчка. На пръв поглед изглеждаща нормално, изключение на огромните зъби, които обикновено е странно да се види в кукли за деца. Децата наричат куклата: HAGGY WAGGY! Любопитна съм по природа, особено що се отнася до децата и всичко свързано су техния свят, отидох да проучвам малко в интернет. За мое удивление направих следното откритие! Следва текстът, придружаващ видеоклипа, популяризиращ този „ХУБАВ“ плюш, на английски с превод на италиански. Ако се вгледате внимателно в куклата, тя има сълза на ръцете си, за да може да я прикрепите, като прегръдка, към врата! И също така визуално изразява смисъла на думите на песента: "прегърни ме, докато умреш"! Скъпи родители, не бъдете толкова толерантни към това, което се предлагат по щандовете на детските магазини си. Проучете всичко - снимки, сериали, игри и други подобни. Научете повече! " Децата са гъби и попиват и възприемат всичко, което гравитира около тях. Когато нямат необходимата информация, за да си обяснят нещата, те използват фантазия - страшните неща ги правят несамостоятелни и крайно предпазливи - отказват да излизат от дома, да остават сами, да отидат до тоалетна, да се изкъпят... "Ето и прословутата песничка:
Казвам се Хъги Уги х2
Размито и пухкаво тяло Тялото е мъхесто и пухкаво
Няма ли да дойдеш да ме прегърнеш?
Не искаш ли да дойдеш и да ме прегърнеш?
Прегръщай ме денем и нощ х2
Казвам се Хъги Уги х2
Острите зъби те оставят в кръв х2
Никога не ме наричай грозен х2
Прегърни ме, докато умреш х2
Знам къде се криеш х2
Надолу по вентилационните отвори се плъзгаш х2
Не знаеш ли, че ще те намеря? х2
Където и да отидеш х2
В тъмното чакам х2
Няма бягство х2
Не знаеш ли, че съм точно зад теб? х2
По-близо, отколкото си мислите х2
Това е моята фабрика х2
Това е моят дом х2
Десет дълги години вървях по тези коридори х2
Чака съвсем сам х2
Така че няма ли да дойдеш да играеш с мен? х2
Остани за малко х2
Обещавам, че няма да хапя толкова силно х2
Просто повярвай на усмивката ми х2
Казвам се Хъги Уги х2
Радвам се, че дойдохте в Playtime х2
Останете, докато нощта стане ден х2
Играйте цяла нощ
Играйте през цялата нощ
Казвам се Хъги Уги х2
Дори и да не съм гладен
Въпреки че не огладнявам Все още искам да те вкуся х2
Само една малка хапка х2
Това е моята фабрика х2
Това е моят дом х2
Десет дълги години съм обикалял тези зали х2
Чака съвсем сам х2
Така че няма ли да дойдеш да играеш с мен? х2
Остани за малко Обещавам, че няма да хапя толкова силно
Обещай, че няма да хапя толкова силно
Просто вярвай в усмивката ми
Просто повярвай на усмивката ми Казвам се Хъги Уги х2
Размито и пухкаво тяло Тялото е мъхесто и пухкаво
Няма ли да дойдеш да ме прегърнеш?
Не искаш ли да дойдеш и да ме прегърнеш?
Прегърни ме, докато умреш х2"


текст: Доктор Микела Миняно - изследване "Дървото на живота" Едно прекрасно момиченце ми сподели, че се страхува. Тъй като няма достъп до устройство - децата в училище са й казали как Хъги Уги ще я убие дори ако каже на родителите си, че знае за съществуването му. Тя дълго е мълчала, а дните й са били изпълнени с тревожност. Влошават се контакти с връстници, сън и хранене. И това е само един от многото примери!


Какво е мнението ви за тази играчка?



Гласувай:
4



1. krumbelosvet - Аз съм човек скептичен, НО
12.06.2022 23:43
Аз съм човек скептичен, НО тая играчка не е изключение. Може да е експеримент, първо, как ще тръгнат продажбите и второ, колко деца ще заведе при психиатъра.
Но не е най-страшна тая играчка. Ами ТВ ужасите? Ами джендърството? Ами "родители 1 и 2"? То няма край. Като че ядрената война вече не е най-страшното. Все по-често си мисля, дали Земята не е окупирана от извънземни престъпници-садисти?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubima
Категория: Регионални
Прочетен: 1976801
Постинги: 495
Коментари: 2437
Гласове: 18575
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930